استایل جنجالی میترا رفیع + [استوری غمگین رفیع برای فوت پدرش]

به تازگی عکسی از استایل جذاب میترا رفیع بازیگر جذاب ایرانی در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که به سرعت پر بازدید شد.

اخیرا عکسی از میترا رفیع بازیگر خوب ایرانی که در سریال گیلدخت بازی کرده است، منتشر شده است. در ادامه مطلب با خبر تیپ جدید میترا رفیع همراه ما بمانید.

استایل جذاب میترا رفیع

عکس جدید میترا رفیع

به گزارش منابع خبری:

میترا رفیع بازیگر تازه کار سینمای ایران، متولد ۱۲ آذر سال ۱۳۷۳ در شهر تهران است. به تازگی عکس هایی از این بازیگر در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، منتشر شده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس میترا رفیع را مشاهده کنید:

استایل جذاب میترا رفیع
استوری غمگین میترا رفیع برای فوت پدرش

استوری غمگین میترا رفیع برای فوت پدرش

اخیراً استوری احساسی میترا رفیع برای مرگ پدرش در فضای مجازی منتشر شده است که برای سالگرد مرگ پدر خودش این را منتشر کرد. او به تازگی عکسی مشترک از زمان بچگی‌اش در آغوش پدرش منتشر کرده و گفته است که سالروز فوت پدرش فرا رسیده.

میترا رفیع، در طول چند سال اخیر، با ایفای نقش در دو سریال معروف بی‌همگان و گیلدخت توانست شهرت چشمگیری را پیدا کند. میترا رفیع، بازیگر متولد 12 آذر 1373 در تهران، است که فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران می‌باشد که از تئاتر فعالیت خود را شروع کرد.

در ادامه عکس احساساتی میترا رفیع برای پدرش را خواهیم دید:

استوری غمگین میترا رفیع برای فوت پدرش
استوری غمگین میترا رفیع برای فوت پدرش

استوری احساسی میترا رفیع برای مرگ پدرش

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص استایل جذاب میترا رفیع چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *