جدیدترین استایل پردیس احمدیه با رنگ آبی جذاب! + استایل تابستانی او

عکسی از تیپ جدید پردیس احمدیه در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام منتشر شده است که بازتاب گسترده ای در میان کاربران داشته است.

اخیرا تصویری از پردیس احمدیه بازیگر خوب سریال پوست شیر منتشر شده است که به شدت پربازدید شد. در ادامه مطلب با خبر عکس جدید پردیس احمدیه همراه ما بمانید.

افشای پشت پرده خیانت های شهاب حسینی به همسرش + تصاویر لو رفته

تیپ جدید پردیس احمدیه

استایل جدید پردیس احمدیه

به گزارش منابع خبری:

پردیس احمدیه بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی، اخیرا عکسی از تیپ آبی رنگ خود در صفحه شخصی اش منتشر کرده است. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس پردیس احمدیه را مشاهده کنید:

تیپ جدید پردیس احمدیه
تیپ جدید پردیس احمدیه

بیشتر بخوانید:

عکسی از شایعه ازدواج مهرداد صدیقیان و پردیس احمدیه!

استایل دیدنی از پردیس احمدیه در اکران پوست شیر

استایل تابستانی سنتی پردیس احمدیه

به تازگی عکسی از عجیب ترین استایل پردیس احمدیه در رسانه های مجازی پخش شده که سر صدای زیادی را توسط کاربران ایجاد کرده است. گویا استایل جنجالی پردیس احمدیه حرفه او را به خطر انداخته است. در ادامه تصویری از پوشش عجیب پردیس احمدیه خواهیم دید.

استایل جنجالی پردیس احمدیه
استایل جنجالی پردیس احمدیه

پردیس احمدیه دختر خوش پوش و جذاب سینما تیپ رپی و گنگ زده و در آسانسورتصویری از خودش منتشر کرده است. پردیس احمدیه متولد 8 تیر 1371 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

برخلاف برخی شایعات پردیس احمدیه اهل افغانستان نیست و اصالتا تبریزی است. او فارغ التحصیل رشته نوازندگی موسیقی و ساز ایرانی می باشد که اتفاقی وارد بازیگری شد و حالا علاقمند به ایفای نقش های متفاوت و غیر کلیشه ای است.

در ادامه می‌توانید عکس از استایل جنجالی پردیس احمدیه را ببینید:

تیپ جدید پردیس احمدیه
عجیب ترین استایل پردیس احمدیه

پوشش عجیب پردیس احمدیه

پردیس سال 1385 وقتی 15 سال شده بود اتفاقای با حمید نعمت الله آشنا شد تا اینکه یک سال بعد توسط او به افشین صادقی معرفی شد. به این ترتیب در فیلم «مقلد شیطان» این کارگردان اولین تجربه خود را بدست آورد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تیپ جدید پردیس احمدیه چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *