واکنش هادی چوپان به حرف های گاسپاری [+جزئیات]

گاسپاری با به انتشار عکسی به مقایسه عضلات پشت هادی چوپان و دوریان یتس پرداخت و واکنش هادی چوپان به حرف های گاسپاری بسیار جنجالی بود.

جامعه بدنسازی شاهد قهرمانی هادی چوپان در آزاد مستر المپیا ۲۰۲۲ و نزول جایگاه بیگ رامی قهرمان دو دوره قبل به رتبه پنجم بود. در اتفاق جالبی دیگر، درک لانسفورد قهرمان سال گذشته دسته ۲۱۲ پوند به نایب قهرمانی دسته آزاد مستر المپیا رسید. در حالی که هادی چوپان کیفیت بدنی بهتری نسبت به دیگر مدعیان داشت، گاسپاری مدعی شد بدن های امروزی به خصوص در عضلات پشت، فاقد کیفیت و تفکیک عضلانی مناسب هستند و با واکنش جنجالی هادی چوپان مواجه شد.

واکنش هادی چوپان به حرف های گاسپاری

واکنش هادی چوپان به حرف های گاسپاری
واکنش جنجالی هادی چوپان

هادی چوپان با کامنتی زیر این پست به این نکته اشاره کرد که عضلات پشت دوریان یتس نقطه قوت این بدنساز بودند و همچنین اشاره ای به زاویه دوربین و نور صحنه در خلق این تصویر داشت.

هادی چوپان در کامنتی دیگر نوشت: این مثل اینه که ما عکس عضلات بازوی تو را با رونی کلمن مقایسه کنیم. به نظرت این مقایسه درست است؟ هادی همچنین در کامنتی دیگر به تفاوت رنگ بدن، نور صحنه و کیفیت دوربین‌ها اشاره کرد و از گاسپاری خواست که حرفه‌ای باشد.

واکنش هادی چوپان به حرف های گاسپاری

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *