ویدئوی لو رفته: فیلم فاش شده الهام چرخنده در ماهواره

بخ تازگی اخباری در مورد فیلم لو رفته الهام چرخنده در ماهواره در رسانه ها پخش شده که حواشی زیادی را برای این هنرمند ایرانی داشته است.

به تازگی فیلمی از صحبت های الهام چرخنده در مورد حضورش در ماهواره با رشیدپور در رسانه‌های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برای او داشته است. پخش‌نشدن برنامه ضبط‌شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه‌های داخلی مدعی ممنوع‌التصویری او شوند؛ برخی فعالان رسانه‌ای مدعی‌اند که تلویزیون می‌خواهد با توجه به وضعیت کشور و حساسیت‌های ایجادشده، با پخش‌نکردن برنامه الهام چرخنده از او مراقبت کند.

فیلم لو رفته الهام چرخنده در ماهواره

فیلم دیده نشده از الهام چرخنده

الهام چرخنده در مصاحبه با رضا رشید پور از حضورش در شبکه های ماهواره ایی و انتشار فیلمش صحبت کرد. الهام چرخنده متولد 1357 است. الهام چرخنده با بازی در سریال آوای باران بسیار شناخته شد. الهام چرخنده از همسر اولش طلاق گرفته است.

همسر سابق الهام چرخنده فرشید نوابی است.پخش نشدن برنامه ضبط شده الهام چرخنده از تلویزیون باعث شده است تا برخی رسانه های داخلی مدعی ممنوع التصویری او شوند؛ برخی فعالان رسانه ای مدعی اند که تلویزیون می خواهد با توجه به وضعیت کشور و حساسیت های ایجادشده، با پخش نکردن برنامه الهام چرخنده از او مراقبت کند

در ادامه ویدیویی از صحبت های جنجالی رشید پور در مورد حضور الهام چرخنده در ماهواره را مشاهده می‌کنید:

صحبت های الهام چرخنده در مورد حضورش در ماهواره

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *