بازیگر اسکیپی در گذشت [+جزئیات]

تونی بری بازیگر اسکیپی در گذشت . او اولین نمایش خود را سال ۱۹۶۸ در سریال تلویزیونی «سکیپی: کانگورو بیشه‌زار انجام داد و به شدت محبوب شد.

درگذشت تونی بری بازیگر کهنه‌کار سینما و تلویزیون استرالیا که بسیاری او را با نقش‌آفرینی در سریال اسکیپی می‌شناختند، در ۸۱ سالگی اتفاق افتاد. به نقل از هالیوود ریپورتر، تونی بری بازیگری که در فیلم استرالیا و سریال اسکیپی بازی کرده بود، در ۸۱ سالگی درگذشت.

بازیگر اسکیپی در گذشت

بازیگر اسکیپی در گذشت
درگذشت تونی بری

وی از بازیگران شناخته شده استرالیایی بود که نقشی طولانی در سریال درام «زمان زندگی ما» داشت. گایلن پرستون دوست بری که فیلمسازی نیوزیلندی است نوشت این بازیگر پس از یک بیماری طولانی از دنیا رفت. پرستون نوشت: او در نوع خود بی‌نظیر بود، مبارزی سرسخت برای افراد ضعیف و برای حقوق بومیان و به عنوان بخشی از برنامه‌های بازپروری در سیستم قضایی و محیط زیست کار می‌کرد.

بری که سال ۱۹۴۱ در کوئینزلند استرالیا به دنیا آمده بود، اولین نمایش خود را سال ۱۹۶۸ در سریال تلویزیونی اسکیپی: کانگورو بیشه‌زار» انجام داد و پس از آن در برنامه‌های تلویزیونی مختلف استرالیا حضور یافت.

بازیگر اسکیپی در گذشت

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *