شایعه نسبت فامیلی ویدا جوان و رامبد جوان [+جزئیات]

در چند روز گذشته، شایعه نسبت فامیلی ویدا جوان و رامبد جوان در فضای مجازی سروصدای زیادی برپا کرده و برخی از خبرگزاری‌ها، ادعا دارند که این دو، فامیل هستند.

پس از اینکه شایعه جنجال نسبت فامیلی رامبد جوان و ویدا جوان در فضای مجازی دست به دست می‌چرخید، برخی از خبرگزاری‌ها ادعا داشتند که این دو هنرمند، که یکی از نسل تازه‌کار سینما و دیگری با تجربه است، نسبت فامیلی دارند، اما حقیقت این است که رامبد جوان فامیل ویدا جوان نیست .

شایعه بی آبرو شدن رامبد جوان توسط نگار جواهریان حقیقت دارد

رامبد جوان فامیل ویدا جوان نیست

شایعه نسبت فامیلی ویدا جوان و رامبد جوان
جنجال نسبت فامیلی رامبد جوان و ویدا جوان

ویدا جوان متولد ۳۱ مرداد ۱۳۶۵، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر می‌باشد که دارای مدرک تحصیلی لیسانس حسابداری طراح و ایده‌پرداز و دانش‌آموخته بازیگری تئاتر در کانون آموزش‌های حمید سمندریان است.

اما رامبد جوان، متولد ۱ دی سال ۱۳۵۰ است که در شهر تبریز به‌دنیا آمده. او بازیگر، کارگردان و مجری تلویزیون ایرانی است و می‌توان گفت که اکثر محبوبیت خودش را در سریال خانه سبز کسب کرد. با تمام این تفاسیر، ویدا جوان و رامبد جوان نسبت فامیلی با یکدیگر ندارند و صرفاً یک تشابه اسمی در نام خانوادگی است.

شایعه نسبت فامیلی ویدا جوان و رامبد جوان

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *