زیاد خواستگار داشتن مهرانه مهین ترابی ؛ چهره پیر مهرانه مهین ترابی +[ماجرای ازدواج نکردن مهرانه مهین‌ ترابی]

بعد از وایرال شدن عکس تولد مهرانه مهین ترابی حال زیاد خواستگار داشتن مهرانه مهین ترابی خبرساز شد. او به خاطر مادر و کارش تا الان ازدواج نکرده است!

با انتشار عکس شکست خورده مهرانه مهین ترابی در تولد 60 سالگی‌ اش ، ازدواج نکردن او بار دیگر بر سر زبان‌ها افتاد. مهرانه مهین ترابی بازیگر بی حاشیه سینما و تلویزیون دلیل ازدواج نکردنش را مادر و کارش دانست همچنین گفت:

خواستگار زیاد داشتم

زیاد خواستگار داشتن مهرانه مهین ترابی

ماجرای ازدواج نکردن مهرانه مهین‌ ترابی

مهرانه مهین ترابی متولد ۲۰ مرداد ۱۳۳۶ در کرج، بازیگر سینما و تلویزیونی است. عکس جدید از مهرانه مهین ترابی منتشر شده است که نشان می‌دهد این بازیگر هم پیر شده است.

زیاد خواستگار داشتن مهرانه مهین ترابی
زیاد خواستگار داشتن مهرانه مهین ترابی , جدید ترین عکس مهرانه مهین ترابی

 

چهره پیر مهرانه مهین ترابی

مهرانه مهین ترابی با نقش آفرینی در مجموعه «همسران» در سال ۱۳۷۳ و «خانه سبز» در سال ۷۵ به کارگردانی بیژن بیرنک و مسعود رسام به اوج شهرت رسید.  عکس جدید از مهرانه مهین ترابی بازیگر ایرانی در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود. در ادامه می‌توانید چهره پیر مهرانه مهین ترابی را مشاهده کنید:

دلیل ازدواج نکردن مهرانه مهین‌ ترابی

مهرانه مهین ترابی در سال 1336 در کرج متولد شد. او فرزند چهارم یک خانواده هفت نفری است و جز او کسی در خانواده فعالیت هنری ندارد. مهرانه مهین ترابی با بازی در تئاتر تله نوشته محسن یلفانی و به کارگردانی خانم دیانا و در سال 1356 وارد عرصه بازیگری شد. اخیرا مصاحبه‌ای در مورد دلیل مجرد ماندن مهرانه مهین ترابی در رسانه‌ها پخش شده که کاربران را بسیار شوکه کرده است. به تازگی اخباری در مورد دلیل ازدواج نکردن مهرانه مهین‌ ترابی در رسانه ها پخش شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر داشته است.

زیاد خواستگار داشتن مهرانه مهین ترابی
دلیل ازدواج نکردن مهرانه مهین‌ ترابی

متاهل نشدن مهرانه مهین ترابی حواشی زیادی را برای او داشت که در آخر جواب داد:

ازدواج را دوست داشتم اما باید تنها می‌ماندم. من هم عاشق فرزند هستم و دوست دارم برای افراد خانواده ام آشپزی کنم؛ اما از آنجا که بازیگری وجودم را ساخته بود نمی‌توانستم به راحتی از حرفه‌ام بگذرم.

دلیل مجرد ماندن مهرانه مهین ترابی

زیاد خواستگار داشتن مهرانه مهین ترابی

  •  نام: مهرانه
  • نام خانوادگی: مهین ترابی
  • تاریخ تولد: 1336
  • محل تولد: کرج
  • تحصیلات: لیسانس بازیگری و کارگردانی
  • تاهل: مجرد

علت ازدواج نکردن مهرانه مهین‌ ترابی

زیاد خواستگار داشتن مهرانه مهین ترابی
علت ازدواج نکردن مهرانه مهین ترابی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *