ببینید: تتوی جدید سحر قریشی غوغا به پا کرد! +[ ویدیویی از ماشین لوکس سحر قریشی در دبی]

به تازگی عکسی از تتوی جدید سحر قریشی در شبکه های اجتماعی و اینستاگرام منتشر شده است که مشابه تتوهای تتلو است. سحر قریشی در دبی مشغول به کار است.

در سال ۹۶ عکس‌های دو نفره‌ای از مهدی طارمی و سحر قریشی پخش شد؛ اما بعد از مدتی این رابطه نیز تکذیب شد. بعد ها سحر قریشی با تتلو رابطه گرفت که آن هم سرانجامی نداشت و درحال حاظر در دبی مشغول به کار است. در ادامه مطلب با خبر عکس تتو جدید سحر قریشی همراه ما بمانید.

تتوی جدید سحر قریشی

  • تتو های جدید سحر قریشی در دبی

به گزارش منابع خبری:

تصویری از تتو جدید سحر قریشی که اکنون در دبی ساکن است منتشر شده است. کاربران این سلبریتی جنجالی را مورد بازخورد های فراوان قرار دادند. در ادامه می‌توانید عکس تتو سحر قریشی در دبی را مشاهده کنید:

تتوی جدید سحر قریشی

رونمایی سحر قریشی از بنز جدیدش در دبی

شو اف سحر قریشی از بنز جدیدش

به تازگی ویدیویی از رونمایی سحر قریشی از بنز جدیدش در دبی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برای او داشته است. اخیرا ویدیویی در رابطه با رونمایی سحر قریشی از بنز فوق لاکچری اش در فضای مجازی وایرال شده است. گویا شو اف سحر قریشی از بنز جدیدش حواشی بسیاری را برایش به همراه داشته است.

امروز ویدیویی از بنز فوق لاکچری سحر قریشی در رسانه ها پخش شده که سر صدای زیادی را ایجاد کرده است. سحر قریشی با انتشار یک ویدیو در اینستاگرامش، در کشور دبی با مرسدس بنز در حال گشت و گذار است.

سحر قریشی (زادهٔ ۶ دی ۱۳۶۶) بازیگر ایرانی است. او حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم لج و لجبازی آغاز کرد و سپس در همان سال برای ایفای نقش در مجموعهٔ تلویزیونی دلنوازان به شهرت رسید.

رونمایی سحر قریشی از بنز جدیدش در دبی
شو اف سحر قریشی از بنز جدیدش

رونمایی سحر قریشی از بنز فوق لاکچری اش

در ادامه می‌توانید ویدیویی از بنز فوق لاکچری سحر قریشی را ببینید:


سحر قریشی درباره عمل زیبایی می گوید که فقط یک بار تزریق لب انجام داده است و البته خیلی زود هم از انجام این عمل زیبایی پشیان شده است و ژل را خارج کرده است.

او ادعا می کند که هیچ نوع عمل زیبایی نداشته است. در این چند ماه اخیر با انتشار کلیپ و تصاویری از سحر قریشی در کنار امیر تتلو، گویا این بازیگر وارد رابطه ای جدید با امیر تتلو شده است که بسیار جنجالی شده است. گفته می شود که او در ویلای امیر تتلو حضور دارد و به ترکیه مهاجرت کرده است.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *