دلیل عجیب مریم معصومی برای ازدواج نکردنش [+جزئیات]

مریم معصومی، در مصاحبه‌ای که اخیراً با یکی از روزنامه‌های اینترنتی داشت، دلیل عجیب مریم معصومی برای ازدواج نکردنش را فاش کرد.

دلیل عجیب مریم معصومی برای ازدواج نکردنش

مریم معصومی، بازیگر حال حاضر سینما و تلویزیون ایرانی، برای ازدواج نکردنش دلیل عجیبی را مطرح کرد. علت ازدواج نکردن مریم معصومی ، پستی از این بازیگر مطرح ایرانی بود که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. که نقل می کند مریم معصومی به خاطر یک دلیل عجیب و غریب حاضر نیست ازدواج کند.

بیشتر بخوانید:

تیپ و ژست عجیب مریم معصومی غوغا به پا کرد

دلیل مریم معصومی برای عدم ازدواج

  • علت ازدواج نکردن بازیگر معروف چیست؟
دلیل عجیب مریم معصومی برای ازدواج نکردنش
علت ازدواج نکردن مریم معصومی

مریم معصومی، بازیگر مطرح ایرانی، نقل کرد که دلیل مریم معصومی برای عدم ازدواج ، شاید چیز عجیبی به‌نظر برسد. او گفت:

یکی از دلایلی که خود من ازدواج نمی‌کنم، این است که دوست ندارم طلاق بگیرم. یعنی اینکه ترجیح می‌دهم یک دختر مجرد باقی بمانم تا اینکه حتی یک درصد احتمال بدهم قرار است یک روزی به دلایل نامشخص طلاق بگیرم.

بیوگرافی مریم معصومی

دلیل عجیب مریم معصومی برای ازدواج نکردنش
بیوگرافی مریم معصومی

مریم معصومی، متولد ۲۴ اسفند ماهِ سال ۱۳۶۵ در تهران می‌باشد. او دانشجوی دوره‌ی بازیگری و کارگردانی در آکادمی استاد حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره‌ی رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی را در دانشگاه هنر تهران گذرانده است. مریم معصومی، علاوه بر رشته‌های هنری، به ورزش نیز علاقمند بوده و همراه هنر در ورزش موتور سواری نیز فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *