شایعه دستگیری دوباره امیر تتلو در ایران [+جزئیات]

اخیراً خبری مبنی بر شایعه دستگیری دوباره امیر تتلو در ایران در فضای مجازی منتشر شده و دست به دست می‌چرخد که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

امیر تتلو بازداشت شد

حالا که چند روزی از است که امیر تتلو خبری نیست و حواشی کمی را ایجاد می‌کند و تقریباً یک ماهی می‌شود که موسیقی منتشر نکرده است، حالا خبر دستیگری تتلو در کشور ایران دست به دست در فضای مجازی به انتشار رسید.

بیشتر بخوانید:

بلاخره دلیل جدایی امیر تتلو از سحر قریشی مشخص شد

حرف های جنجالی امیر تتلو در مورد مارادونا

شایعه دستگیری دوباره امیر تتلو در ایران

  • داستان دستگیری خواننده پُر حاشیه
شایعه دستگیری دوباره امیر تتلو در ایران
بازداشت شدن امیر تتلو در ایران

خبر دستیگری تتلو در کشور ایران پس از اینکه از حالا چند روزی می‌شود که حاشیه‌های کمتری را ایجاد کرده است، در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و حواشی زیادی را به همراه داشته.  اصل ماجرا این است که امیر تتلو، در حال حاضر در ترکیه قرار دارد و اصلاً دستگیری در کار نبوده و خبر بازداشت شدن امیر تتلو در ایران ، دروغ و شایعه‌ای بیش نیست.

بیوگرافی امیر تتلو

شایعه دستگیری دوباره امیر تتلو در ایران
بیوگرافی امیر تتلو

اعتراف سحر قریشی به زندگی بعد امیر تتلو

امیر تتلو بچه اش را از دست داد

امیر تتلو، حدود چند هفته است که شروع به ترمیم تتوهایش کرده بود و بر کل بدن‌اش خالکوبی‌های جدیدی زده است. امیرحسین مقصودلو متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ می‌باشد که با نام حرفه‌ای امیر تتلو شناخته می‌شود، خواننده و سلبریتی پُر حاشیه‌ی ایرانی است که در ژانر رپ، پاپ فعالیت می‌کند. او از نخستین خوانندگان ژانر رپ در ایران است که به شکل زیرزمینی کار کرده و به شهرت رسیده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *