تیم فوتبال مورد علاقه کیم کارداشیان مشخص شد [+عکس]

صبح امروز، تصویری جدید از کیم کارداشیان به انتشار رسید که در آن، تیم فوتبال مورد علاقه کیم کارداشیان مشخص شد و حواشی زیادی را به همراه داشت.

صبح امروز، تصویری عجیب از کیم کارداشیان به انتشار رسید که در آن با لباس تیم مورد علاقه‌اش در خیابان ظاهر شد و حواشی زیادی را برای خودش ایجاد کرد.

بیشتر بخوانید:

کیم کارداشیان گردنبند پرنسس دایانا را خریداری کرد

افشاگری کیم کارداشیان از رابطه اش با مردهای سن بالا

تیم فوتبال مورد علاقه کیم کارداشیان

در ادامه می‌توانید عکس کیم کارداشیان با پیراهن تیم مورد علاقه اش را ببینید:

تیم فوتبال مورد علاقه کیم کارداشیان
عکس کیم کارداشیان با پیراهن تیم مورد علاقه اش

کیم کارداشتیان، یکی از محبوب‌ترین و پُر حاشیه‌ترین ابنفلوئنسرهای معروف جهان به شمار می‌رود که در روزهای گذشته، با کیت باشگاهی رم ایتالیا در خیابان دیده شده که نشان می‌دهد این فرد معروف هوادار این باشگاه بزرگ ایتالیایی است.

بیوگرافی کیم کارداشیان

تیم فوتبال مورد علاقه کیم کارداشیان
بیوگرافی کیم کارداشیان

کیمبرلی نوئل کارداشیان که به کیم کارداشیان معروف است، متولد ۲۱ اکتبر ۱۹۸۰، شخصیت تلویزیونی و بازرگان آمریکایی است. او برای اولین بار به عنوان دوست و استایلیست پاریس هیلتون مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. کارداشیان در طول سال‌ها حضورش در رسانه‌های اجتماعی را توسعه داده و صدها میلیون دنبال کننده در توییتر و اینستاگرام دارد.

مجله تایمز، در سال ۲۰۱۵ کارداشیان را در لیست ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان قرار داد. منتقدان و تحسین‌کنندگان وی، او را نمونه‌ای از به‌اصطلاح «مشهور بودن به‌دلیل مشهور بودن» می‌دانند. این اصطلاح انتقادی به شخصی گفته می‌شود که بدون هیچ دلیل مشخصی مشهور است

عکس کیم کارداشیان با پیراهن تیم مورد علاقه اش

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *