فوری : رقصیدن کریستیانو رونالدو در رستوران ژاپنی [+جزئیات]

به تازگی خبری در مورد رقصیدن کریستیانو رونالدو در رستوران ژاپنی در رسانه ها پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیکن معروف داشته است.

حضور کریستیانو رونالدو در شهر ریاض با حواشی زیادی همراه بوده و خواهد بود. فوق‌ستاره پرتغالی این روزها در پایخت عربستان‌سعودی زیر نظر است و همچنان برای مردم این کشورش حضورش در سطح شهر جلب توجه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو جت شخصی خود را فروخت

دعوت چند بازیکن منچستر یونایتد توسط کریستیانو رونالدو به عربستان !!!

رقصیدن کریستیانو رونالدو در رستوران ژاپنی

  • حرکات عجیب رونالدو در رستوران ژاپنی
رقصیدن کریستیانو رونالدو در رستوران ژاپنی
حرکات عجیب رونالدو در رستوران ژاپنی

چندی پیش کریستیانو رونالدو همراه خانواده‌اش با اسکورت شدید راهی یک رستوران ژاپنی به نام “میازو” می‌شود که دی‌جی مد جی که یک موزیسین محلی است در آن برنامه اجرا می‌کرد. مد جی درباره شبی که کریستیانو رونالدو به رستوران آمد تعریف می‌کند:

“از لحظه‌ای که او آمد تا زمانی که او رفت به معنای واقعی کلمه در شوک بودیم. او حدود دو ساعت آنجا ماند و من حتی نمی‌توانستم نگاهش کنم. اگرچه واقعاً خوب بود و موسیقی را دوست داشت. کریستیانو روی صندلی‌اش می‌رقصید و دست‌هایش را بالا می‌برد و دستمال را به اطراف تکان می‌داد. او چند لبخند به ما زد و همین باعث شد یخ بین‌مان شکسته شود. وقتی داشت می‌رفت در محل قرار گرفتن دی‌جی به ما نگاه کرد و برگشت و دست ما را فشرد؛ می‌دانید مثل یک دست دادن مردانه و با در آغوش گرفتن بود. بسیار خوشحال بودم و شگفت‌زده شدم که او چقدر خوب و متواضع است. گفت که موسیقی ما شگفت‌انگیز است و قطعاً به اینجا برمی‌گردد.”

حرکات عجیب رونالدو در رستوران ژاپنی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *