آزی آزبورن به دلیل مصدومیت شدید تور کنسرت هایش را لغو کرد!

لغو تور کنسرت آزی آزبورن : آزی آزبورن خواننده سرشناس بریتانیایی به علت مصدومیت شدید در ناحیه ستون فقرات، تور کنسرت هایش را لغو کرد.

لغو تور کنسرت آزی آزبورن

جان مایکل «آزی» آزبورن (به انگلیسی: John Michael “Ozzy” Osbourne) (متولد ۳ دسامبر ۱۹۴۸) که بیشتر با نام هنری آزی یا آزی آزبورن شناخته می‌شود، خواننده، ترانه‌سرا، بازیگر و شخصیت تلویزیونی سرشناس بریتانیایی است.

او در دهه ۷۰ میلادی با نام مستعار «شاهزاده تاریکی» به عنوان خواننده اصلی گروه هوی متال بلک سبث فعالیت می‌کرد. از او (و گاهی از لمی) به عنوان «پدرخوانده هوی متال» یاد می‌شود. مصدومیت شدید آزی آزبورن باعث شد تا این هنرمند تور کنسرت هایش را لغو کند.

آزی آزبورن پایه‌گذار فستیوال سالیانه آزفِست است که در آن گروه‌های هوی متال موسیقی اجرا می‌کنند. این خواننده در بیانیه‌ای رسمی که در توییتر شخصی خود منتشر کرد، دلیل تصمیم خود را توضیح داد و از هوادارانش عذرخواهی کرد:

همانطور که می‌دانید، چهار سال پیش تصادف بزرگی داشتم که در آن ستون فقراتم آسیب دیدند. تنها هدف من در این مدت بازگشت به صحنه بود. صدای آوازم خوب است؛ اما با این حال، پس از سه عمل، بدنم همچنان از نظر فیزیکی ضعیف است.

این نوازنده نوشت:

هرگز تصور نمی‌کردم روزهای تور من به این شکل به پایان برسد. تیم من در حال حاضر ایده‌هایی را ارائه می‌دهد که در آن بتوانم بدون نیاز به سفر از شهر به شهر و کشور به کشور اجرا کنم.

بیوگرافی آزی آزبورن

لغو تور کنسرت آزی آزبورن
لغو تور کنسرت آزی آزبورن

آزبورن طی زندگی حرفه‌ای‌اش همواره با شایعه‌های مختلف به عنوان روان‌پریش و شیطان‌پرست معرفی شده‌است. او تأثیر زیادی بر موسیقی هوی متال داشته‌است. از آزی آزبورن در جایگاه خواننده بلک سبث با عنوان شاهزادهٔ هوی متال (شاهزاده تاریکی) یاد می‌شود.

آزی در سال ۱۹۹۳ و برای آهنگ «من نمی‌خواهم دنیا را تغییر بدهم» برنده جایزه گرمی «بهترین اجرای متال» شد. در سال ۱۹۷۱ آزی در یک کلوپ شبانه با تلما رایلی که در آن‌جا کار می‌کرد آشنا شد. آن‌ها در ژوئیه همان سال با هم ازدواج کردند. تلما یک فرزند پنج ساله به نام الیوت کینگزلی از رابطه‌ی قبلی خود داشت (الیوت به عنوان فرزند خوانده‌ آزی از همسر اولش شناخته می‌شود و در حال حاضر بازیگر تئاتر است).

آزی و تلما در سال ۱۹۷۲ صاحب یک دختر به نام جسیکا و در سال ۱۹۷۵ صاحب یک پسر به نام لوییز شدند.آزی و تلما در سال ۱۹۸۲ از هم جدا شدند.ئ آزی بعدها ازدواج با تلما را به عنوان یک اشتباه وحشتناک یاد کرد.

آزبورن با مشکلاتی نظیر خوانش‌پریشی و اختلال کم توجهی – بیش‌فعالی و سایر مشکلاتی از این دسته بزرگ شد. به دلیل گرایش به روی صحنه آمدن در مدرسه به فعالیت‌هایی اپرای کمدی و اپرای کمیک پرداخت.

زمانی که در ۱۴ سالگی اولین قطعه موفق بیتلز را شنید از طرفداران این گروه شد. او آهنگ “او تو را دوست دارد” بیتلز را دلیل موزیسین شدن خود می‌داند. او در مستند سال ۲۰۱۱ خدا آزی آزبورن را بیامرزد گفت:

همان لحظه‌ای که آهنگ “او تو را دوست دارد” را شنیدم فهمیدم برای باقی عمرم می‌خواهم یک راک‌اِستار باشم.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *