عصبانیت پیکه از طرفداران شکیرا و جنجال فرار کردن پدر و مادر پیکه [+ویدیو]

به تازگی خبر عجیبی از عصبانیت پیکه از طرفداران شکیرا در رسانه های مجازی منتشر شده که حواشی بسیاری را از سوی کابران به همراه داشته است.

امروز ویدیویی از واکنش تند پیکه به هواداران شکیرا در فضای مجازی پخش شده که بسیاری از طرفداران خواننده کلمبیایی، بازیکن سابق آبی اناری ها را اذیت کرده اند.

عصبانیت پیکه از طرفداران شکیرا

عصبانیت پیکه از هوادارن شکیرا

جدیدا ویدیویی از خشم پیکه نسبت به طرفداران شکیرا پخش شده که بحث داغی را در بین کابران فضای مجازی داشته است. همچنین تلاش‌های مداوم شکیرا و جرارد پیکه برای حل مشکلات و اولویت دادن به رفاه فرزندانشان اخیراً مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.

این دو نفر علیرغم جدایی، کاملا آگاهند که تصمیماتشان پیامد‌هایی برای آینده دو فرزندشان میلان و ساشا دارد.پیش از این، شکیرا وقتی یکی از پسرانش در پخش زنده مسابقه کینگز لیگ با پیکه ظاهر شد، ناراحتی خود را ابراز کرد و حتی دست به شکایت رسمی از اشتراک‌گذاری تصاویر فرزندشان در شبکه‌های اجتماعی زد.

اکنون این پیکه است که از آواز خواندن و پیانو نوازی فرزندانشان در کلیپی با شکیرا ابراز نارضایتی کرده است. به گفته «لورنا واسکس» پیکه از انتشار این کلیپ ناراحت و عصبانی شده است.

در ادامه می‌توانید واکنش تند پیکه به هواداران شکیرا را ببینید:


فراری شدن پدر و مادر پیکه توسط شکیرا

شکیرا باعث فرار کردن پدر و مادر پیکه شد

عصبانیت پیکه از طرفداران شکیرا
فراری شدن پدر و مادر پیکه توسط شکیرا

عصبانیت پیکه از هوادارن شکیرا

پس از انتشار آهنگ پر طعنه شکیرا که در آن به همسر سابقش، نامزد جدید او و حتی مادر شوهر سابقش اشاره می کرد، گفته می شد که شکیرا این آهنگ را مدام با صدای بلند در خانه اش که رو به روی خانه والدین پیکه سابقش است، پخش می کند و حتی عروسک جادوگری را در بالکن خانه خود رو به خانه آنها قرار داده است. ظاهرا مزاحمت های شکیرا کار خودش را کرده است و والدین پیکه قصد دارند، خانه خود را ترک کنند.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید.

دیدگاه شما در خصوص عصبانیت پیکه از طرفداران شکیرا چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *