فوری : تصمیم بزرگ علی دایی برای خروج از کشور ایران

به تازگی اخباری در مورد تصمیم بزرگ علی دایی برای خروج از کشور ایران در رسانه ها درز کرده است. گویا او می خواهد فعالیت هایی در خارج از کشور داشته باشد.

علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، در چهار ماه اخیر کاراکتری کاملا متفاوت با چهره همیشه ورزشی‌اش داشته است. او اگرچه پیش‌تر هم در رخدادهای اجتماعی و سیاسی تلاش کرده جانب مردم را نگه دارد و همواره با گوشزدکردن به مسئولان بخواهد شرایط جامعه بهتر شود، در ماه‌های اخیر سیاست‌های خبرسازتری در پیش گرفته و بارها در صفحه مجازی‌اش در اینستاگرام تلاش کرده درباره اتفاقات ایران صحبت کند.

بیشتر بخوانید:

دعوت فیفا از علی دایی برای حضور در مراسم بهترین های فدراسیون جهانی فوتبال!

تصمیم بزرگ علی دایی برای خروج از کشور ایران

  • خارج شدن علی دایی از ایران
تصمیم بزرگ علی دایی برای خروج از کشور ایران
خارج شدن علی دایی از ایران

در این مورد تصمیم‌گیری برای مسئولان دولتی هم سخت می‌شود. در واقع آن‌ها باید تصمیم مهمی بگیرند که علی دایی را همچنان ممنوع‌الخروج نگه دارند یا خیر؟ اگر او را ممنوع‌الخروج کنند که باید دوباره هزینه‌ای گزاف در بیرون از مرزها بدهند و این بار بابت بایکوت‌کردن چهره‌ای سرشناس پاسخ‌گو باشند.

اگر هم به علی دایی اجازه خروج بدهند، ممکن است از سوی موافقان مورد سوال قرار بگیرند. در واقع برای مسئولانی که اجازه خروج همسر و فرزند علی دایی از ایران را نداده‌اند، الان پذیرش خروج او به این آسانی‌ها می‌تواند دشوار بشود. ضمن اینکه احتمالا همین مسئولان باید پاسخ‌گوی افکار افرادی باشند که اصرار دارند به علی دایی بفهمانند «دوران بزن‌دررو تمام شده است».

اینها، ولی یک سوی ماجراست، چون این پرونده روی دیگری هم دارد؛ اینکه آیا علی دایی در چنین شرایطی اصلا تمایلی به خروج از ایران دارد؟ او پیش‌تر گفته بود در چنین شرایطی علاقه دارد کنار مردم بماند و حتی حاضر به شرکت و دیدن بازی‌های جام جهانی در قطر هم نشد.

حالا که قرار است او به اروپا برود آیا چنین پیشنهادی را قبول می‌کند؟ اینجا هم دوباره ابهام خاصی وجود دارد؛ اگر دایی قبول کند و برود، پذیرفته که اوضاع با گذشته فرق دارد، ولی اگر نرود آن وقت دوباره موارد خبرسازی در پی می‌آید که شایعات مربوط به ممنوع‌الخروجی او را تقویت می‌کند.

خارج شدن علی دایی از ایران

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *