شایعه رابطه نامشروع گوگوش با بهروز وثوقی حقیقت دارد؟ [+جزئیات]

به تازگی، شایعات و حواشی از افشاگری از روابط نامشروع گوگوش منتشر شده که حواشی و بازخوردهای زیادی را در فضای مجازی با خود به همراه داشته است.

شاید شایعات بر سر گوگوش و روابط نامشروعش زیاد باشد اما ایا این شایعات تاثیری در روند زندگی سلبریتی‌ها می‌گذارد؟ ایا می‌تواند در روند جریان ذهنی مردمی که این سلبریتی‌ها را دوست دارند خللی وارد کند؟ آیا شایعه رابطه نامشروع گوگوش با بهروز وثوقی حقیقت دارد؟

لو رفتن روابط نامشروع گوگوش
لو رفتن روابط نامشروع گوگوش

پس از مدتی که گوگوش حواشی زیادی را به همراه داشت، حالا شایعات زیادی از روابط نامشروعش در ایران آغاز شده که به تنهایی، توانست در فضای مجازی، بازخوردهای زیادی را برای هوادارانش به انتشار بگذارد.

بیشتر بخوانید:

جنجال جدید رابطه نامشروع داریوش و گوگوش [+جزئیات]

ویدئوی شوخی توهین آمیز گوگوش به ترک‌ها در کنسرتش

افشاگری از روابط نامشروع گوگوش

در ادامه می‌توانید تصویری از گوگوش و سارا خوئینی‌ها را ببینید:

افشاگری از روابط نامشروع گوگوش
لو رفتن رابطه فامیلی گوگوش

به نقل از رکنا ؛ فائقه آتشین، که با نام هنری گوگوش نیز شناخته می‌شود، خواننده و بازیگر ایرانی است. او زمانی همسر بهروز وثوقی بود و سارا خوئینی‌ها یا سارا وثوقی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

سارا خوئینی‌ها که با نام مستعار سارا وثوقی نیز بازی کرده‌است، فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. سارا خوئینی‌ها در تهران به دنیا آمده است و به همراه یک خواهر و سه برادر سومین فرزند خانواده محسوب می‌شود.

او همسر سابق چنگیز وثوقی (برادر بهروز وثوقی) است و نام هنری سارا وثوقی که در دو سال اول فعالیت هنری استفاده می‌کرد، برگرفته از نام فامیل همسرش بود. زندگی مشترک وی با چنگیز وثوقی کمتر از دو سال به طول انجامید و منجر به جدایی شد. بنابراین این دو هنرمند درگذشته جاری یکدیگر بوده‌اند.

لو رفتن رابطه فامیلی گوگوش

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *