عکس جدید حمید صفت با مو های بافته شده! +[رنگ موی عجیب و جدید حمید صفت]

عکس جدید حمید صفت ؛ حمید صفت به تازگی عکس هایی از استایل و موی جدید خود با کاربران در صفحه شخصی اش به اشتراک گذاشته است.

حمید صفت رپر محبوب ایرانی، عکسی از موهای بافته شده خود منتشر کرد. در ادامه مطلب با خبر عکس مدل موی جدید حمید صفت همراه ما بمانید.

عکس جدید حمید صفت

  • مدل موی تازه حمید صفت

به گزارش منابع خبری:

حمید صفت رپر معروف ایرانی در سال 96 محکوب به قتل مادر همسرش شد. اکنون تصاویری از حمید صفت با موهای بافته شده منتشر شده است که باعث تعجب کاربران شد. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس حمید صفت را مشاهده کنید:

عکس جدید حمید صفت
عکس جدید حمید صفت

رنگ موی عجیب و جدید حمید صفت

تیپ عجیب حمید صفت با مدل موی عجیب که به رنگ صورتی درآورده است، اتفاقی عجیب می‌باشد که در صفحه‌ی اینستاگرامی خودش منتشر کرده و خبر از ضبط یک موزیک ویدئوی جدید داده است. به تازگی، عکسی جدید از رنگ موی عجیب و جدید حمید صفت در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

در ادامه می‌توانید تصویری از مدل موی عجیب و غریب حمید صفت را ببینید:

رنگ موی عجیب و جدید حمید صفت
تیپ عجیب حمید صفت با مدل موی عجیب

حمید صفت، خواننده‌ی معروف هیپ هاپ که چند سال پیش، برای به قتل رساندن پدرش، به زندان رفته بود، پس از آزادی‌اش موسیقی‌ها و ترانه‌های مختلفی را خواند دوباره بر سر زبان‌ها افتاد.

او به تازگی، در صفحه‌ی اینستاگرامی خودش، تصویری از مدل موی عجیب و غریب حمید صفت را به انتشار گذاشت و گفت که موزیک ویدئوی جدیدی در راه دارد.

تیپ عجیب حمید صفت با مدل موی عجیب

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *