شایعه مهاجرت امین حیایی به آمریکا حقیقت دارد ؟ [+عکس]

به تازگی، خبری مبنی بر شایعه مهاجرت امین حیایی به آمریکا در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

عکس قدیمی از حضور امین حیایی در آمریکا در کنار حمید فرخ نژاد منتشر شده که به شایعات مهاجرت او دامن زده شده است. اگر به چهره‌ی امین حیایی و حمید فرخ نژاد توجه کنید، متوجه می‌شوید که این عکس قدیمی می‌باشد و اخبار شایعه مهاجرت امین حیایی ، کذب است.

شایعه مهاجرت امین حیایی به آمریکا

در ادامه می‌توانید تصویر منتشر شده از امین حیایی و حمید فرخ نژاد را ببینید:

شایعه مهاجرت امین حیایی به آمریکا
اخبار شایعه مهاجرت امین حیایی

به تازگی، تصویری از امین حیایی، بازیگر سینما و تلویزیون ایران در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که در کنار حمید فرخ نژاد گرفته شده است و همین تصویر، شایعه مهاجرتش را در برخی از خبرگزاری‌ها داغ کرده است.

اما با توجه به اینکه حمید فرخ نژاد و امین حیایی، هر دو در حال حاضر ظاهری با ریش و متفاوت دارند، نشان می‌دهد که عکس قدیمی بوده و امین حیایی در ایران است.

شایعه مهاجرت امین حیایی به آمریکا
حضور امین حیایی در آمریکا

حضور امین حیایی در آمریکا

امین حیایی متولد 19 خرداد سال 1349 است. امین حیایی از ازدواج اول خود دارای فرزندی به نام دارا حیایی است که او هم در حرفه بازیگری فعال می‌باشد. امین حیایی اولین تجربه بازیگری خود را در سریال آپارتمان آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *