ببینید: عکس های قدیمی و دیده نشده از از محمدعلی فردین و خانواده اش! [+عکس]

عکس قدیمی محمد علی فردین ؛ در این مطلب شاهد تصاویر رنگی عروسی قبل از انقلاب محمدعلی فردین، بازیگر مشهور سینمای ایران خواهید بود.

در این مطلب شاهد تصاویر رنگی عروسی قبل از انقلاب محمدعلی فردین، بازیگر مشهور سینمای ایران خواهید بود. در ادامه مطلب با خبر عکس محمد علی فردین بازیگر همراه ما بمانید.

عکس قدیمی محمد علی فردین

  • عکس محمد علی فردین و مهری
عکس قدیمی محمد علی فردین
عکس محمد علی فردین و مهری

محمدعلی فردین، بازیگر معروف قبل از انقلاب در سن ۱۹ سالگی با مهری خمارلو ازدواج کرد. او و همسرش در ۲۹ سالگرد ازدواجشان لباس عروس و دامادی بر تن کردند که عکس های رنگی عروسی قبل از انقلاب آنها را می بینید. همسر فردین درباره ازدواجشان می گوید:

فردین دوست برادرم بود، با هم ورزش می کردند و موجب آشنایی مختصر من و فردین شد، پیشنهاد ازدواج از طریق برادرم مطرح شد، او بسیار سر به زیر و محجوب بود، او با نوزده سال سن و من هم هفده ساله در همان سال ازدواج کردیم.

در ادامه می‌توانید عکس عروسی محمد علی فردین و مهری را مشاهده کنید:

عکس قدیمی محمد علی فردین
عکس محمد علی فردین و مهری

محمدعلی فردین در تاریخ 15 بهمن 1309 در تهران متولد شد. خانواده محمدعلی فردین هنردوست بودند. محمدعلی فردین در محلی بین خیابان شهباز سابق و خیابان ری به اسم ادیب الممالک، کوچه صحت، به دنیا آمد. پدرش علی گل فردین، کارمند اداره تسلیحات و از بازیگران تئاتر، در کنار تقی ظهوری کارهای مولیر را اجرا می کرد.

عکس عروسی محمد علی فردین

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *