عکس احساسی مارال فرجاد برای امیر مقاره [+عکس]

عکس احساسی مارال فرجاد برای امیر مقاره که به تازگی در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر شده است، بازخوردهای زیادی را با خودش به همراه داشت.

مارال فرجاد، بازیگر زن ایرانی که به تازگی خبری مبنی بر سرطان خودش را منتشر کرده بود، روز گذشته با انتشار پستی در صفحه‌ی اینستاگرام خود، از امیر مقاره، خواننده ماکان بند تقدیر کرد.

عکس احساسی مارال فرجاد برای امیر مقاره

در ادامه می‌توانید تصویر احساسی مارال فرجاد برای خواننده ماکان بند را ببینید:

عکس احساسی مارال فرجاد برای امیر مقاره
تصویر احساسی مارال فرجاد برای خواننده ماکان بند

مارال فرجاد، با انتشار پستی در اینستاگرام خود، با تقدیر از کار جالبی که خواننده ماکان بند انجام داده بود، گفت:

از بچگی می‌دانستم تفاوت زیادی وجود دارد بین شهرت و محبوبیت و چه خوب اگر بتوان هر دو ویژگی را در کنار هم داشت. محبوب دل‌ها شدن کار ساده‌ای نیست؛ نیاز دارد به قلبی پاک و مهربان برای دادن عشق بی‌چشم‌داشت به دیگران. می‌شناختمش به عنوان خواننده‌ی پاپ و بعدتر شنیدم در سریالی بازی کرده است. هیچگاه یکدیگر را ندیده بودیم.

عکس احساسی مارال فرجاد برای امیر مقاره
پست احساسی مارال فرجاد برای امیر مقاره

پست احساسی مارال فرجاد برای امیر مقاره

مارال فرجاد متولد ۱۶ مرداد ۱۳۶۱، بازیگر سینما و تلویزیون ایرانی است. مارال فرجاد پدرش جلیل فرجاد و خواهر وی مونا فرجاد نیز بازیگر هستند. مارال فرجاد فارغ‌التحصیل رشته عکاسی است.

او فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد. این هنرمند در فیلم‌هایی چون شام عروسی (۱۳۸۴)، پسران آجری (۱۳۸۵) و دوشیزه باران (۱۳۸۶) و مجموعه‌هایی نظیر کت جادویی (۱۳۷۸–۱۳۷۷)، عملیات ۱۲۵ (۱۳۸۷)، خاتون (۱۳۹۳) و ساعت صفر (۱۳۹۴) به نقش‌آفرینی پرداخته است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *