برند عطر علی دایی از چه اسمی انتخاب شده است؟+ اسم برند عطر علی دایی

علی دایی، با رونمایی از برند عطر خود، جنجال جدیدی به پا کرد. وی بعد از سایر چهره های معروف ایرانی برند عطر علی دایی را به بازار عرضه کرد.

به تازگی تعدادی از هنرمندان و چهره های معروف ایرانی، با رونمایی از عطر هایی با اسم خود جنجالی شده اند. علی دایی نیز به این دسته سلبریتی ها پیوست. چند روز پیش فتوشوت های معرفی عطر علی دایی رونمایی شدند و امروز این عطرها با 6 رایحه روانه بازار شدند.

برند عطر علی دایی

 برند عطر علی دایی
ایده اسم عطر علی دایی

اسم جنجالی برند عطر دایی

علی دایی، آقای گل ایران، بعد از لیلا حاتمی، نوید محمدزاده و مهران مدیری یکی دیگر از چهره‌های معروف ایرانی است که دارای برند اختصاصی‌ عطر می باشند.

علی دایی به جمع سلبریتی‌هایی پیوست که برند اختصاصی خودشان را در صنعت عطر ساخته اند. دایی در روز‌های گذشته فتوشوت‌های معرفی عطر جدیدش به اسم ۱۰FOREVER را رونمایی کرد و حالا این عطر‌ها که ۶ رایحه مختلف دارند، روانه بازار شده اند. قیمت نجومی عطر علی دایی در رسانه های ایرانی خبر ساز شده است.

 ایده اسم عطر علی دایی

گفته می شود ایده اسم برند عطر دایی برگرفته از 10شماره پیراهن علی دایی است. این عطر دارای 6 رایحه مختلف برای مردان و زنان می باشد.

 

برند عطر علی دایی
اسم جنجالی برند عطر دایی

قیمت نجومی عطر علی دایی!

قیمت دقیق این عطر ها هنوز دقیق معلوم نمی باشد ولی در سایت های مختلف کارشناسان عطر و ادکلن،این عطر ها را یک میلیون و ۹۸۰ هزارتومان قیمت گذاری کرده اند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

دیدار جذاب علی دایی با رئیس فیفا

در ادامه می‌توانید تصویر دیدار علی دایی با اینفانتینو را ببینید:

دیدار جذاب علی دایی با رئیس فیفا
تصویر دیدار علی دایی با اینفانتینو

علی دایی، شهریار فوتبال ایران، که برای مراسم بهترین‌های سال ۲۰۲۲ فیفا دعوت شده بود، به شهر پاریس رسید و عکسی از او با عنوان ملاقات دایی با اینفانتینو در شبکه‌های اجتماعی، بازخوردهای جذابی را نیز گرفت.

علی دایی، در مراسم The Best یا همان بهترین‌های فیفا که امشب برگزار می‌شود، یکی از کسانی است که جایزه‌ی بهترین‌ها را اهدا می‌کند.

ملاقات دایی با اینفانتینو

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *