ببینید : قصر دیدنی مهراوه شریفی‌ نیا در خارج از کشور [+عکس]

به تازگی تصویری از قصر دیدنی مهراوه شریفی‌ نیا در خارج از کشور در رسانه های مجازی پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر ایجاد کرده است.

مهراوه شریفی نیا بازیگر باتجربه سینما و تلوزیون با یک عکس در اینستاگرام خبر ساز شد مهراوه شریفی نیا در سریال های مختلف ایفای نقش کرده است او دختر بزرگ محمد رضا شریفی نیا می باشد در ادامه تصویر مهراوه شریفی نیا در یک خانه لاکچری در خارج از کشور را می بینید.

قصر دیدنی مهراوه شریفی‌ نیا در خارج از کشور

  • کاخ زیبا مهراوه شریفی نیا در خارج

در ادامه می‌توانید کاخ زیبا مهراوه شریفی نیا در خارج را ببینید:

قصر دیدنی مهراوه شریفی‌ نیا در خارج از کشور
کاخ زیبا مهراوه شریفی نیا در خارج

مهراوه شریفی نیا متولد 29 فروردین 1360 در تهران است. پدرش محمدرضا شریفی نیا و مادرش آزیتا حاجیان بازیگر می باشند و یک خواهر بازیگر کوچکتر از خودش بنام ملیکا دارد.

مهراوه شریفی نیا پس از گرفتن دیپلم ریاضی و فیزیک، تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته موسیقی شاخه نوازندگی ادامه داده است و فارغ التحصیل همین رشته از دانشگاه هنر تهران می باشد.

مهراوه شریفی نیا به لطف پدر و مادرش بازیگری را از سن 8 سالگی با فیلم دزد عروسک ها در سال 68 در کنار مادرش شروع کرد و دو سال بعد در سریال امام علی در کنار پدرش ایفای نقش کرد و هم اکنون یکی از بازیگران موفق و محبوب به شمار می‌آید.

 

کاخ زیبا مهراوه شریفی نیا در خارج

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *