دلنوشته غم انگیز روشنک عجمیان برای شهرام عبدلی [+جزئیات]

اخیراً شهرام عبدلی، بازیگر مطرح سینمای کشور درگذشت و دلنوشته غم انگیز روشنک عجمیان برای شهرام عبدلی منتشر شد که مورد توجه قرار گرفت.

شهرام عبدلی یکی از بازیگران معروف سینما و تلویزیون ایران بود که به تازگی در گذشت و دلنوشته روشنک عجمیان برای فوت شهرام عبدلی منتشر شد که ناراحتی شدید او را بابت این اتفاق نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

زندگینامه سالومه شاهرخی همسر شهرام عبدلی بازیگر ایرانی

تصاویری از همسر شهرام عبدلی درحال بوسیدن پسر عزادارش

دلنوشته غم انگیز روشنک عجمیان برای شهرام عبدلی

  • دلنوشته روشنک عجمیان
دلنوشته غم انگیز روشنک عجمیان برای شهرام عبدلی
دلنوشته روشنک عجمیان

روشنگ عجمیان گفت:

شهرام عزیزم، برادرم، رفیق بامعرفتم، در شُک از دست دادن تو هستم و همه خاطراتمون از جلوی چشمم عبور میکنه و داره من رو خفه میکنه… از اولین روزی که ۲۶ سال پیش باهم سر تمرین تیاتر بودیم با رضا کشاورز و اتودی زدی که همه رو شگفت زده کردی و چند فیلم و سریالی که سالها کنار هم بازی کردیم.

مسافرتهای کاریمون و اونهایی که چهارتایی با سالومه و مهریار رفتیم. آرزوی داشتن بچه هات و کیف کردنهات با اونها که متاسفانه نشد که کامل بشه عشق ات به سالومه و پدرومادرت و خیلی چیزهای دیگه که مثل خوره داره وجودم رو میخوره …تو کلی زندگی نکرده داشتی، به خدا میسپارمت عزیز دل ما همیشه در قلب من و مهریار و خانواده ام زنده ای برادرم.. سلام ما رو به پدرت و برادرم برسون.. در غمت شریکم سالومه جانم.

دلنوشته روشنک عجمیان برای فوت شهرام عبدلی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *