شایعه: تصویر دیده نشده از خیانت سحر قریشی به تتلو [+عکس اون پسره!]

به تازگی، تصویر دیده نشده از پسری که سحر قریشی با او به امیر تتلو خیانت کرد در فضا مجازی بازتاب گسترده داشته. در ادامه تصویر دیده نشده از خیانت سحر قریشی به تتلو را ببینید.

به نقل از رکنا ؛ تصویری جدید از سحر قریشی و رقیب جدید تتلو منتشر شده که حواشی زیادی را برای این دو سلبریتی در فضای مجازی به همراه داشته است. اما آیا پشت پرده خیانت سحر قریشی به امیر تتلو که به تازگی ورد زبان‌ها شده حقیقت دارد یا همانند باقی خبرها فقط تیتر‌های جعلی است که خبرگزاری‌ها به آن دامن می‌زنند.

ببینید : تصویری از بازگشت سحر قریشی به ویلای امیر تتلو

شایعه آشتی کردن تتلو و سحر قریشی حقیقت دارد ؟ [+ویدیو]

حواشی جدایی تتلو و سحر قریشی

آیا خیانت سحر قریشی به امیر حسین مقصودلو با منتشر شدن عکس یک پسر برملا شده است یا شایعه‌ای بیش نیست؟ حقیقت ماجرای این خیانت فی ما بین تتلو و سحر قریشی را از خبرگزاری‌ها باید پرسید.

در ادامه می‌توانید عکس سحر قریشی و رقیب عشقی تتلو را ببینید:

حواشی جدایی تتلو و سحر قریشی
عکس سحر قریشی و رقیب عشقی تتلو

سحر قریشی، که مدتی است رابطه خود را با تتلو قطع کرده است در حال حاضر در دبی زندگی می‌کند. تصویری وایرال شده از وی در کنار یک مرد را نشان می‌دهد، شایعه شده که وی به خاطر این مرد پولدار از تتلو جدا شده است.

اما این عکس، برای زمانی می‌باشد که سحر قریشی در ایران بوده و زمانی است که او هنوز با امیر تتلو وارد رابطه نشده بود و تصویری جدید از سحر قریشی و رقیب جدید تتلو یک شایعه می‌باشد.

حواشی جدایی تتلو و سحر قریشی
تصویری جدید از سحر قریشی و رقیب جدید تتلو

 عکس سحر قریشی و رقیب عشقی تتلو

سحر قریشی متولد 6 دی ماه 1366 در تهران است. او پس از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید. اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود. سحر قریشی چندین ماهه قبل به ترکیه رفته و خبر ازدواج خود را تتلو را منتشر کرد که البته این رابطه هم به جدایی منجر شد و هم اکنون در دبی به تنهایی زندگی می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *