آبرو ریزی بهاره رهنما نسبت به حضور همسر سابقش در تولد فاطمه گودرزی

به تازگی اخباری در مورد گلایه های بهاره رهنما از همسر سابقش در جشن تولد در رسانه های مجازی دست به دست می شود که حواشی زیادی را به همراه داشته است.

بهاره رهنما بانوی بازیگر که همسر سابق پیمان قاسمخانی بود بعد از جدایی از همسر اولش حدودا سه سال پیش مراسم ازدواجش با امیرخسرو عباسی مالک یک برند آرایشی بهداشتی را برگزار کرد و با انتشار عکس های مراسمش غوغا کرد با توجه علاقه مخاطبان عکس مراسم لاکچری شوهر سابق بهاره رهنما و فاطمه گودرزی را منتشر کردیم.

ببینید: تیپ دیده نشده از بهاره رهنما در متروهای خارج

فوری : تصویری که باعث دل شکستگی بهاره رهنما شد

گلایه های بهاره رهنما از همسر سابقش در جشن تولد

  • حضور همسر سابق بهاره رهنما در جشن تولد فاطمه گودرزی

در ادامه می‌توانید ناراحتی بهاره رهنما از همسر سابقش به خاطر تولد را ببینید:

گلایه های بهاره رهنما از همسر سابقش در جشن تولد
ناراحتی بهاره رهنما از همسر سابقش به خاطر تولد

ازدواج دوباره ی پیمان قاسمخانی همسر سابق بهاره رهنما در فضای مجازی پیچیده است. شنیده ها حاکیست که پیمان قاسمخانی با یکی از زنان تهیه کننده ازدواج نموده است .مدتی است تصاویری از پیمان قاسم خانی و میترا ابراهیمی در شبکه های مجازی دست به دست می شود که از ازدواج مجدد قاسم خانی، همسر سابق بهاره رهنما حکایت دارد.

گلایه های بهاره رهنما از همسر سابقش در جشن تولد
حضور همسر سابق بهاره رهنما در جشن تولد فاطمه گودرزی

ناراحتی بهاره رهنما از همسر سابقش به خاطر تولد

بهاره رهنما به صورت اتفاقی در مسیر بازگشت از دانشگاه با پیمان قاسم خانی آشنا شده و این آشنایی در سال 1373 منجر به ازدواج گشت که ثمره این ازدواج دختری به نام پریا (متولد 1376) می باشد.

پیمان قاسم خانی بعد از 22 سال در سال 1394 با توافق دو طرفه به جدایی منجر شد و  خانم رهنما در 4 شهریور 1396 در 44 سالگی با امیر خسرو عباسی (از فعالان صنعت آرایشی و بهداشت) ازدواج کرد.  امیر خسرو عباسی نیز یک بار ازدواج نموده و یک دختر از همسر سابق خود دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *