تماشا کنید: تذکر جدی رضا گلزار به دختر هوادارش : روسریت رو درست کن!

فیلم جدیدی از محمدرضا گلزار منتشر شده که حساسیت گلزار به حجاب را نشان می‌دهد. در ادامه به حساسیت محمدرضا گلزار به بی حجابی طرفدارانش می‌پردازیم.

در ویدیویی که از محمدرضا گلزار منتشر شده است،‌ وقتی یکی از هوادارانش قصد داشت با او عکس بگیرد،‌ گلزار به او تذکر داد. در ادامه ویدیو تذکر دادن محمدرضا گلزار به حجاب طرفدارنش را ببینید.

حساسیت محمدرضا گلزار به بی حجابی طرفدارانش

ویدیو تذکر دادن محمدرضا گلزار به حجاب طرفدارنش

دیروز حضور گلزار در خیابان جمهوری با حواشی زیادی همراه بود. او این لحظات را به صورت لایو روی اینستاگرام گذاشت. در حالی که خودش برخورد خوبی داشت نزدیکانش از بادیگاردها خواستند مردم را کنار بزنند. در این ویدئوی لایو مردم سعی داشتند جلوی ماشین گلزار از او عکس بگیرند و ابراز علاقه کنند که راه او را سد کرده بود و ماشین جلو نمیرفت.برخی مردم هم تلاش داشتند راهش را باز کنند ولی هجوم بسیار شدید بود.

بیشتر درباره رضا گلزار ببینید: تماشا کنید: فیلم حسن ریوندی و مسخره کردن ازدواج گلزار [+کلیپ های خصوصی حسن ریوندی]

در صحنه جنجالی  و در ویدیویی که از حضور محمدرضا گلزار،‌ بازیگر سینما و تلویزیون،‌ برای مراسم افتتاح یک فروشگاه در تهران منتشر شده،‌ وقتی یکی از دختران هوادارش قصد داشت با او عکس بگیرد،‌ گلزار با کنار کشیدن خود به او تذکر داد «روسری‌ات را درست سرت کن!». پیشتر گریه کردن چند دختر و پسر هشتادی برای گلزار حاشیه ساخته بود.

ویدیو تذکر دادن محمدرضا گلزار به حجاب طرفدارنش

به عبارت دیگر؛ در ویدیوی زیر که از حضور محمدرضا گلزار،‌ بازیگر سینما و تلویزیون،‌ برای مراسم افتتاح یک فروشگاه در تهران منتشر شده،‌ وقتی یکی از دختران هوادارش قصد داشت با او عکس بگیرد،‌ گلزار با کنار کشیدن خود به او تذکر داد:

روسری‌ات را درست سرت کن!

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *