بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen از نگاه سایت فیگار

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen می‌توانند برای طرفدران جذاب باشند. در ادامه به محبوب ترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen بپردازیم.

در قلمرو انیمه‌ها، جایی که قدرت‌های ماوراء طبیعی و نبردهای شدید حکمفرما هستند، تعداد کمی از سریال‌ها مانند Jujutsu Kaisen مخاطبان را مجذوب خود کرده‌اند. ترکیب منحصر به فرد آن از فانتزی تاریک، دنیای پیچیده، و شخصیت‌های متقاعد کننده آن باعث شده است که طرفداران هوس بیشتری برای داستان سرایی هیجان انگیز آن داشته باشند. اگر به دنبال انیمه ای هستید که انرژی و عناصر هیجان انگیز را به اشتراک بگذارد، دیگر به دنبال آن نباشید.

در این مقاله، ما در اقیانوس وسیع انیمه شیرجه می‌زنیم تا بهترین انیمه های شبیه جوجوتسو کایسن را کشف کنیم. این انیمه‌های دست‌چین شده دارای همان اکشن‌های تپنده، اسطوره‌شناسی غنی و شخصیت‌های اخلاقی پیچیده هستند که Jujutsu Kaisen را به مجموعه‌ای برجسته تبدیل می‌کنند. خواه مجذوب نبرد بین نیروهای ماوراءالطبیعه شده باشید یا در مواجهه با شرایط خارق‌العاده به کاوش در طبیعت انسان کشیده شوید، این انیمه‌ها همان سطح از هیجان و عمق را ارائه می‌دهند.

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen

بهترین انیمه شبیه Jujutsu Kaisen

شما می‌توانید فهرست بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

مقالات مکمل:

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen
بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen

این انیمه‌ها برخوردهای هیجان‌انگیزی، قدرت‌های فراطبیعی و توسعه عمیق شخصیت‌ها را ارائه می‌دهند که شما را در لبه صندلی‌تان نگه می‌دارد. پس در ادامه نوشتار محبوب ترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen همراه ما بمانید تا با بهترین انیمه شبیه Jujutsu Kaisen آشنا شوید.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های 2023

بهترین انیمه های سال 2023

Naruto

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen
Naruto

در ابتدای مقاله بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen ، رای کسانی که دنبال داستان‌های طولانی هستند، Naruto: Shippuden کلاسیک دیگری است که لیگ خاص خود را در فرهنگ پاپ ایجاد کرده است. Naruto: Shippuden با داشتن داستانی در طول یک دهه و دقیقاً 500 قسمت، بخشی از سه شونن بزرگ است که در سطح جهانی محبوبیت یافت. این انیمه به بلوغ ناروتو و سفر او برای تسلط بر مهارت خود به عنوان یک نینجا برای تبدیل شدن به رئیس دهکده‌اش می‌پردازد.

ناروتو سفر قهرمان را تا حد زیادی می‌بیند، با بسیاری از طرفداران قدیمی که می‌گویند چگونه بزرگ شدن در کنار این انیمه، شخصیت آنها را شکل داده است. علاوه بر احساساتی بودن، این نمایش همچنین دارای برخی از نمادین‌ترین مبارزه‌ها در تاریخ انیمه است.

بیشتر بخوانید:

سخت ترین نبردهای ناروتو

Soul Eater

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen
Soul Eater

وقتی روح انسانی به فساد می‌افتد، فرصتی برای تبدیل شدن به “تخم مرغ شیطان” دارد. تخم مرغ شانس تبدیل شدن به آواتار نهایی جنون را دارد. برای جلوگیری از این امر، خود “مرگ” آکادمی استاد سلاح مرگ را در شهر مرگ نوادا تأسیس کرد. حالا این دانش آموزان برای افتخار تبدیل شدن به داس مرگ می‌جنگند. حضور این انیمه در فهرست بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen یک اولویت برای ما بود.

Tokyo Ghoul

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen
Tokyo Ghoul

Tokyo Ghoul یک مجموعه انیمه وحشتناک است حتی قبل از اینکه شما شروع به بررسی نمادهایی کنید که این انیمه از آن برای ارتباط دادن غول‌های خود به بشر استفاده می‌کند. کن کانکی قبل از تبدیل شدن به یک غول، چیزی بیش از یک دانش آموز باهوش نبود. پس از تبدیل شدن به یک غول، کانکی مجبور می‌شود وارد جنگ بین بشر و غول‌ها شود، تقریباً بدون هیچ شناختی از دنیایی که در آن قدم گذاشته است.

با پیشرفت این انیمه، بینندگان مجبور می‌شوند بارها و بارها وحشت‌ کنند، زیرا کن کانکی و بقیه غول‌ها تعداد بی‌شماری از افراد بی‌گناه را غارت می‌کنند، می‌بلعند و می‌کشند. توکیو غول در طول روایت داستان خود، تاریک و تاریک‌تر می‌شود. Tokyo Ghoul دارای چندین عنصر ماوراء طبیعی است که آن را به یکی از بهترین نمونه‌ها در ژانر تاریک فانتزی تبدیل می‌کند. این انیمه محبوب از نشان دادن فعالیت‌های غول‌ها ابایی ندارد و تمایل قابل‌توجهی به غم را نشان می‌دهد که کمتر انیمه دیگری از آن برخوردار است.

Dororo

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen
Dororo

سریال دیگری که به تاریخ ژاپن بازمی‌گردد، Dororo در دوره موروماچی در ژاپن فئودالی می‌گذرد. مجموعه مانگا و انیمه از قالبی شبیه به مانگای Lone Wolf and Cub پیروی می‌کند. در این انیمه، یک رونین جوان به نام هیاکیمارو و یک کودک به نام دورورو در یک برداشت جایگزین از ژاپن سفر می‌کنند که به کشور و آن دوران یک پیچ و تاب تاریک فانتزی می‌بخشد.

در Dororo، یک ارباب سامورایی خودخواه که مایل است برای احیای سرزمین و مردم خود هر کاری را که لازم می‌باشد انجام دهد، با 12 شیطان معامله می‌کند. در ازای برکت و نجات استان خود، پسر او توسط شیاطین نفرین شد و به طرز وحشیانه‌ای دست و پا، بینی و گوش خود را از دست داد. این انیمه یکی از بهترین انیمه های شبیه جوجوتسو کایسن است.

Terror In Resonance

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen
Terror In Resonance

در Terror In Resonance، گروهی از انقلابیون به زیرساخت‌های سیاسی در توکیو حمله می‌کنند و دولت را به آشوب و هرج و مرج شدید می‌اندازند. این انیمه که از خالق کابوی بی باپ می‌باشد، پیام سیاسی قوی و پرداختن به مضامین حساس آن را به نمایشی بسیار جالب در میان منتقدان و تماشاگران تبدیل کرده است.

با نمایش شخصیت‌های هیجان‌انگیزی که غیرمنتظره‌ترین کارها را انجام می‌دهند، Terror In Resonance موفق می‌شود بینندگان را به راحتی جذب خود کند. با این حال، این انیمه در هسته خود درباره تأثیرات خشونت بر جامعه است. در حالی که برخی از تماشاگران از مسیری که سریال در نیمه‌های راه پیدا کرد خوششان نمی‌آمد، بسیاری هنوز فکر می‌کنند که این انیمه به لطف موسیقی عالی و خط داستانی متمایز خود ارزش دیدن را دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین موسیقی های انیمه های محبوب

Demon Slayer

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen
Demon Slayer

سال 2019 سال بزرگی برای اکران انیمه‌های جدید بود و اقتباس استودیو Ufotable از مانگای Demon Slayer که اثری از کویوهارو کوتوگه می‌باشد دنیای انیمه را برای همیشه عوض کرد. Demon Slayer روی تانجیرو، پسری که تمام خانواده‌اش به جز خواهرش، نزوکو، توسط یک شیطان کشته می‌شوند، تمرکز می‌کند. متأسفانه نزوکو نیز به یک شیطان قدرتمند تبدیل شده است. به طرز تکان دهنده‌ای، او خیلی بهتر از هر قربانی دیگری از جهش شیطان توانسته است سمت شیطانی خود را کنترل کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های مشابه شیطان کش

Parasyte: The Maxim

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen
Parasyte: The Maxim

چه اتفاقی می‌افتد وقتی کسی نمیداند که آیا دوستانش هنوز همراه او هستند یا ذهن آن‌ها هم توسط دشمن مخدوش شده است؟ انیمه انگل همانند فیلم The Thingدارای بیگانگانی است که به زمین حمله میکنند و به ذهن انسان هایی که در آنجا زندگی میکنند نفوذ میکنند.

یکی از این بیگانگان انگلی درحین تلاش برای نفوذ به ذهن یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام شینچی، متوجه میشود دیگر بیگانگان قصد کشتن او را دارند. اکنون این دو مجبور میشوند برای زنده ماندن با یکدیگر کار کنند و سناریو های خارق‌العاده ای را خلق کنند که آن دو باید هرکدام زندگی را از دیدگاه و زاویه ای مختلف ببینند.

Devilman Crybaby

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen
Devilman Crybaby

این انیمه براساس اثری کلاسیک نوشته گو ناگایی نویسنده مانگا و خالق آثار علمی تخیلی و ترسناک ساخته شده است و همچنان به‌عنوان یکی از بهترین بازآفرینی‌های مدرن یک مجموعه انیمیشنی شناخته می‌شود. اصطلاح گریه کردن اشاره‌ای به شخصیت اصلی انیمه آکیرا فودو است که به خاطر قلب مهربانش معمولا هدف زورگویی قلدرها قرار می‌گیرد.

دراین بین بهترین دوست او ریو آسوکا سعی می‌کند به آکیرا کمک کند تا از این خصوصیات اخلاقی فاصله بگیرد و خب این کار چندان هم با روش‌های ساده قابل انجام نیست! شخصیت ریو خودش هم یک راز دارد، او می‌داند شیاطین واقعی هستند و توان اثبات کردن این مسئله را هم دارد. ریو دارای توانایی مخصوصی است که از آن برای بیرون کشیدن شیاطین از وجود انسان‌ها استفاده می‌کند و کم کم پای آکیرای بیچاره را هم به این قضیه باز می‌کند.

Dorohedoro

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen
Dorohedoro

در Dorohedoro، یک شکارچی جادوگر به دنبال این است که با کمک یک صاحب رستوران ماهر به شکل انسانی خود بازگردد. یکی از پروژه‌های دست کم گرفته شده استودیو MAPPA، انیمه Dorohedoro، مورد احترام بسیاری از طرفداران انیمه قرار گرفته است زیرا سکانس‌های کمدی و اکشن را به طرز ماهرانه‌ای در دنیایی غم‌انگیز و دلخراش خود پوشش می‌دهد.

دوروهدورو به غیر از پیش‌فرض‌های کوچک و جلوه‌های بصری چشم‌نواز، دارای شخصیت‌های بسیار جذاب است. انیمیشن نفس‌گیر و برخورد وفادارانه این انیمه با محتویات مانگای خود، باعث شده تا Dorohedoro به عنوان یکی بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen شناخته شود.

Fullmetal Alchemist Brotherhood

بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen
Fullmetal Alchemist Brotherhood

Fullmetal Alchemist: Brotherhood تا حد زیادی از همان نسخه قبلی خود پیروی می‌کند. به جای یک دنباله، می‌توان Fullmetal Alchemist: Brotherhood را به عنوان یک اسپین‌آف با روایت دقیق‌تر مانگا در نظر گرفت. در حالی که برادران الریک هنوز قهرمان داستان هستند، پایان با دنبال کردن مانگا یک چرخش بسیار غم‌انگیز به خود می‌گیرد.

اپیزودهای ابتدایی احتمالاً فاقد تعلیق هستند زیرا تا حد زیادی شبیه کیمیاگر فول متال سال 2003 هستند. با این حال، این انیمه به آرامی به سمت مناطق ناشناخته برای طرفداران انیمه می‌رود. صحنه‌های اکشن با اکتان بالا نیز مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “بهترین انیمه های شبیه Jujutsu Kaisen از نگاه سایت فیگار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *