تیکه سنگین حسن ریوندی به میرسلیم ؛ حسن ریوندی و مسخره کردن ازدواج گلزار [+فیلم]

پس از ویدیوی مسخره کردن ازدواج گلزار توسط حسن ریوندی نوبت به تیکه سنگین حسن ریوندی به میرسلیم درصحنه رسید که بازتاب فراوانی داشت.

صحبت های میرسلیم در این باره فرق 206 با لندکروزر، تاکنون بارها و بارها در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها مورد سوال قرار گرفته است و بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتشار تصاویری از تصادف این دو خودرو، تفاوت ایمنی آن‌ها را به این نماینده مجلس متذکر شدند. حال صحبت های میرسلیم از شوخی‌ و کنایه حسن ریوندی در امان نماند!

تیکه سنگین حسن ریوندی به میرسلیم

تیکه حسن ریوندی به میرسلیم روی صحنه

حسن ریوندی کمدین ایرانی در واکنش به اظهار نظر میرسلیم درمورد تفاوت خودرو ۲۰۶ و لندکروز حین اجرا از خاطره تصادفش که در بندرعباس برایش رخ داد گفت.

تیکه سنگین حسن ریوندی به میرسلیم

فیلم تیکه تند حسن ریوندی به میرسلیم روی صحنه

حسن ریوندی استندآپ کمدین و شومن ایرانی است که اولین کنسرت خنده را در ایران (۲۵ تیر ۹۲، برج میلاد) پایه گذاری کرد.

ویدیوی مسخره کردن ازدواج گلزار توسط حسن ریوندی

به تازگی، حواشی و بازتاب‌های فراوانی تحت عنوان ازدواج رضا گلزار به انتشار رسید. پس از آن اتفاق، تمسخر ازدواج گلزار توسط ریوندی تحت عنوان فیلم تمسخر حسن ریوندی به گلزار به انتشار رسید که در شبکه‌های مجازی وایرال شد. ویدیوی تیکه حسن ریوندی به ازدواج محمدرضا گلزار طی چند روز گذشته، بازتاب‌های فراوانی کسب کرد و وایرال شد. در ضمن انتهای این نوشتار کلیپ های خصوصی حسن ریوندی را ببینید.

در چند روز گذشته، کلیپی جدید از حسن ریوندی به انتشار رسیده که از کلیپ طنز جدید حسن ریوندی با عنوان ازدواج محمدرضا گلزار، به یکی از داغ ترین ویدیوهای طنز در چند روز اخیر تبدیل شده است.

ویدیو : گیر دادن به میرسلیم در نجف ؛ فرق 206 با لندکروزر چیه؟

در این فیلم که از حسن ریوندی، به انتشار رسیده است، او علاقه برخی دختران به سلبریتی‌هایی مانند نصرالله رادش و جمشید هاشم پور تا محمدرضا گلزار و شهاب حسینی را سوژه طنز جدید خود و مورد تمسخر قرار داد و کلیپ جدیدی ساخت که بازتااب گسترده‌ای را کسب کرد.

تیکه سنگین حسن ریوندی به میرسلیم
تمسخر ازدواج گلزار توسط ریوندی

فیلم تمسخر حسن ریوندی به گلزار

در ادامه می‌توانید ویدیوی تیکه حسن ریوندی به ازدواج محمدرضا گلزار را ببینید:

کنسرت جدید حسن ریوندی، شوخی محمدرضا گلزار و فیلم سلام بمبئی، شوخی با بازیگران و سلبریتی ها، طنز و جوک های جدید و خنده دار است. محمدرضا گلزار متولد یک فروردین سال ۱۳۵۶، بازیگر و سلبریتی پرطرفدار ایرانی است.

او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کننده بیشترین دستمزد در بین بازیگران ایرانی بود و همچنین او یکی از گران‌ترین بازیگران ایران بود. محمدرضا گلزار در خرداد ماه سال ۱۴۰۲ ازدواج خود را با آیسان آقاخانی (فعال در حوزه مدلینگ) علنی کرد.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *