پیش فروش کتاب صوتی کلیدر با موسیقی کیهان کلهر آغاز شد !

روز گذشته، کیهان کلهر در استوری خود اعلام کرد که پیش فروش کتاب صوتی کلیدر با موسیقی کیهان کلهر از امروز 17 اسفند ماه آغاز شد.

صبح امروز، پیش فروش نسخه صوتی رمان کلیدر از آقای محمود دولت‌آبادی با موسیقی کیهان کلهر آغاز شد. نسخه‌ی کامل این کتاب صوتی، از ۲۵ اسفند عرضه می‌شود.

پیش فروش کتاب صوتی کلیدر با موسیقی کیهان کلهر

به نقل از خبر آنلاین ؛ نسخه پیش فروش جلد اول و دوم رمان صوتی کلیدر که توسط فیدیبو و با همکاری رادیو گوشه و آوانامه تهیه شده، در این اپلیکیشن عرضه شده است. طبق اعلام این اپلیکیشن کسانی که این نسخه را خریداری کرده‌اند، ۲۵ اسفندماه به صورت خودکار به کتابخانه آن‌ها اضافه خواهد شد.

در حال حاضر نسخه پیش‌فروش این رمان صوتی با تخفیف ۳۰ درصد و با کد تخفیف kelidar و با قیمت ۹۸ هزار تومان در حال فروش است و کسانی که در خارج از ایران هستند با قیمت ۱۴ دلار می‌توانند آن را خریداری کنند.

در ادامه می‌توانید تصویری از کیهان کلهر و محمود دولت آبادی را ببینید:

پیش فروش کتاب صوتی کلیدر با موسیقی کیهان کلهر
پیش فروش کتاب کلیدر محمود دولت آبادی

پیش فروش کتاب کلیدر به همراه کیهان کلهر

کتاب صوتی کلیدر با توجه به ویژگی‌های منحصربه‌فردی که دارد، بزرگ‌ترین پروژه کتاب صوتی ایران خواهد بود. برای ضبط این اثر سترگ دو ناشر صوتی؛ نشر صوتی آوانامه و رادیو گوشه همکاری داشته‌اند. سرپرستی گویندگان بر عهده آرمان سلطان‌زاده بوده و همان‌طور که ذکر شد بیش از ۱۰۰ گوینده و صداپیشه در نقش شخصیت‌های مختلف این رمان در این اثر حضور دارند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *