ببینید : تصاویر لو رفته از فروزان بازیگر قبل از انقلاب

به تازگی خبری از تصاویر لو رفته از فروزان بازیگر قبل از انقلاب در رسانه ها پخش شده که حواشی بسیاری را برای او ایجاد کرده است.

پروین خیربخش مشهور به فروزان (زاده 4 شهریور 1316 در بندر انزلی درگذشتهٔ 4 بهمن ماه 1394 در تهران) بازیگرسینما و دوبلورایرانی است.

تصاویر لو رفته از فروزان بازیگر قبل از انقلاب

از سال 1341 با دوبله و گویندگی در نقش های دوم و سوم فعالیت خود را آغاز کرد و تا سال 1344 ادامه داد. از سال 1343 با بازی در فیلم های «ساحل انتظار» به کارگردانی سیامک یاسمی به عنوان بازیگر شروع به کار کرد و تا سال 1356 در سینما فعال بود

مشهورترین فیلم او در فیلم‌فارسی، گنج قارون (سیامک یاسمی) است. فیلم دایرهٔ مینا به کارگردانی داریوش مهرجویی تنها فیلم فروزان در سینمای موسوم به موج نو است اما او در فیلم‌های کارگردان موج سوم مانند. علی حاتمی، فریدون گله، شاپور قریب نیز حضور داشت.

در ادامه می‌توانید عکس جنجالی از فروزان قبل از انقلاب را ببینید:

تصاویر لو رفته از فروزان بازیگر قبل از انقلاب
عکس جنجالی از فروزان قبل از انقلاب

عکس جنجالی از فروزان قبل از انقلاب

در سال 1348 در نخستین جشنواره سپاس برنده جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای فیلم «تنگه اژدها» ساخته سیامک یاسمی شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “ببینید : تصاویر لو رفته از فروزان بازیگر قبل از انقلاب

  1. کثیف ترین ادمها شماهایید. سالهاست با خدشه دار کردن حیثت شریفترین ادمها نون میخورید. اگر چه در سینمای قبل از انقلاب روابطی بوده که جامعه فساد میدونه اما چهار دهه از انقلاب میگذره و ما تازه میفهمیم اونا چه مردمان شریفی بودند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *