ببینید: تصویر جانسوز زیبا بروفه در تولد پسرش

تصویر جانسوز زیبا بروفه در تولد پسرش باعث ناراحتی طرفداران صفحه او شد. چندی پیش عکس جدید و تلخ زیبا بروفه در فضای مجازی انتشار یافت. در ادامه با تماشای تصاویر همراه ما باشید.

عکس غم انگیز چهره زیبا بروفه در تولد پسرش دل همه را به درد آورد. این تصویر تلخ حاکی از آن است که زیبا بروفه پس از مرگ همسرش بسیار شکسته شده. در ادامه شما را به دیدن تصویر زیبا بروفه در روز تولد پسرش دعوت می‌کنیم.

تصویر جانسوز زیبا بروفه در تولد پسرش

عکس زیبا بروفه و پسرش در رسانه بازتاب داشت

به نقل از شما نیوز: مدتی قبل عکسی از تولد پسر زیبا بروفه به همراه خود او منتشر شده که بسیار غم انگیز است. در این تصویر فرزند کوچک او گونه مادرش را می‌بوسد. همسر زیبا بروفه چند سالی است که فوت شده. او پس از مرگ همسرش بسیار شکسته شده است.

تصویر جانسوز زیبا بروفه در تولد پسرش

جزییات عکس تولد پسر زیبا بروفه

زیبا بروفه بازیگر محبوب کشورمان مدتی پیش با انتشار ویدیویی تولد پسرش اهورا را به خودش تبریک گفته همچنین عکس تولد پسرش را به اشتراک گذاشته است.

وی با سریال مجید دلبندم به شهرت رسید. این مجموعه برای کودکان بود و در زمان خودش سریال بسیار محبوبی بود. همسر زیبا بروفه پیام صابری در آذر 1397 به دلیل ایست قلبی درگذشت. زیبا بروفه برای پسرش نوشت پسرم زیبای زییا، تولد مبارک عزیز دل مامان.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *