فیلم های جدید نیکی کریمی [+جزییات]

فیلم های جدید نیکی کریمی بسیار پر سر و صدا شد. ظاهر شدن نیکی کریمی با فیلم‌های جدیدش در سینما بازتاب داشت. در ادامه به معرفی این فیلم‌ها می‌پردازیم.

نیکی کریمی به تازگی فیلم‌های جدیدش را ساخت. مجوز نمایش فیلم سینمایی‌های جدید و دست اول نیکی کریمی صادر شده است. برای اطلاع از نام فیلم جدید نیکی کریمی همراه ما بمانید.

فیلم های جدید نیکی کریمی

ساخته شدن فیلم جدید توسط نیکی کریمی

به گزارش ایسنا شورای پروانه نمایش فیلم‌های سینمایی با صدور پروانه فیلم‌هایی با نام‌های تا فردا به کارگردانی علی عسگری و تهیه کنندیگی نیکی کریمی، فیلم جان جانان با تهیه کنندگی حبیب الهیاری و کارگردانی شادی الهیاری و فیلم فسیل به کراگردانی سید ابراهیم عامریان موافقت شده.

فیلم تا فردا که نیکی کریمی آن را کارگردانی می‌کند و دومین فیلم علی عسگری محسوب می‌شود محصول مشترک ایران، فرانسه و قطر است در بخش مسابقه جشنواره فیلم بلند زوریخ تقدیر هیئت داوران را گرفته است.

فیلم های جدید نیکی کریمی

جزییات فیلم های جدید نیکی کریمی

در فیلم تا فردا که یکی از فیلم‌های جدید نیکی کریمی است، بازیگرانی همچون صدف عسگری، غزل شجاعی، بابک کریمی، امیررضا رنجبران، نویان آبدیده، نهال دشتی، محمد حیدری و کتایون سالکی در آن بازی کرده‌اند.

این فیلم جز بهترین فیلم‌های جشنواره برلین، جشنواره سن سباستین اسپانیا است. تا فردا روایت داستان پنج نوجوان خیابانی است که برای جستجوی زمینی که یکی از آنها به ارث برده به روستایی می‌‌روند.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *