قهرمان شدن مجید صالحی در سینمای دفاع مقدس [+جزییات]

قهرمان شدن مجید صالحی در سینمای دفاع مقدس بر محبوبیت او افزود. مجید صالحی قهرمان فیلم دفاع مقدس می‌شود. در ادامه با جزییات این خبر همراه ما باشید.

فیلم شماره 10 از مجید صالحی در سنمای دفاع مقدس یک قهرمان ساخت. تبدیل شدن مجید صالحی به قهرمان سینمای دفاع مقدس بسیار خبرساز شد. به تازگی فیلمی با عنوان شماره 10 از مجید صالحی اکران شده است.

قهرمان شدن مجید صالحی در سینمای دفاع مقدس

مجید صالحی با شماره 10 قهرمان شد

فیلم شماره 10 به کارگردانی و نویسندگی حمید زرگر نژاد محصول 1401 بوده که در جشنواره فیلم بین المللی فجر حضور بسیار پر رنگی داشت. این فیلم 10 جایزه نامزد را دریافت کرد.

چهار نامزد بهترین نقش اول مرد یعنی مجید صالحی، بهترین موسیقی متن، بهترین چهره پردازی و بهترین طراح صحنه توانست سیمرغ بلورین را از آن خود کند.

قهرمان شدن مجید صالحی در سینمای دفاع مقدس

جزییات درخشیدن مجید صالحی در سینمای دفاع مقدس

اصغری کارگردان شماره 10 گفت:

مجید صالحی رقیب جدی نداشت و از همان ابتدا به دنبال این بودیم که یک فیلم متفاوت بسازیم. یکی از تفاوت‌ها انتخاب مجید صالحی بود به طوری که مخاطبان حتی در تصورشان هم نمی‌گنجد به همین دلیل مجید صالحی برای این نقش انتخاب شد.

همچنین افزود:

بیش‌تر اتفاق‌هایی که می‌افتد در این فیلم بر اساس مستندات و واقعیت‌هایی است که  از زبان اسرا زمان جنگ گفته شده است هم این مستندات دست به دست هم دادند تا فیلم شماره 10 ساخته شود.

به گفته کارگردان این فیلم، تمامی بازیگران شماره 10 نمره خوبی گرفتند. از همان ابتدا که شماره 10 ساخته می‌شد چندین بار به زگرنژاد گفتم که این فیلم یکی از سه چهار فیلم خوب سینمای ایران در حد بضاعت خواهد شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *