فوری : دلیل سکوت 10 تا از بازیگران ایرانی

به تازگی سکوت 10 تا از بازیگران ایرانی در برخی مسائل حواشی زیادی را برای آن ها داشته است. گویا این اقدام عجیب آن ها از شروع جشنواره فجر آغاز شده است.

در مقایسه با تهیه‌کنندگان و کارگردانان، بازیگران حضوری کم فروغ‌تر در جشنواره فیلم فجر داشتند. بازیگرانی که هرچند غالبا سکوت کردند و هیچ نگفتند اما نمی‌توان سهم نقش‌آفرینی‌هایشان را در گرم‌تر شدن تنور یکی از سردترین دوره‌های فجر نادیده گرفت.

سکوت 10 تا از بازیگران ایرانی

  • ساکت ماندن بازیگران معروف ایرانی
سکوت 10 تا از بازیگران ایرانی
ساکت ماندن بازیگران معروف ایرانی

این‌بار چیزی فراتر از یک «قهر» در جریان بود و این‌گونه مهمترین رویداد سینمایی ایران، بدون حضور حتی یک ستاره سینمایی، برگزار شد. درباره متن و حاشیه این دوره از جشنواره فجر گفتنی‌ها بسیار است اما آنچه در این پرونده به آن پرداخته‌ایم کیفیت حضور و نقش‌آفرینی همین ستاره‌های خاموش در فیلم‌های فجر امسال است. سراغ 10 بازیگری رفتیم که حضورشان در فیلم‌های چهل‌ویکمین جشنواره فیلم فجر پررنگ‌تر از دیگران بود و هر چند خودشان تمایلی نداشتند اما در قاب فجر، به چشم آمدند.

از جمله بازیگرانی که سکوت پیشه کردند میتوان به جواد عزتی، مجید صالحی، سحر دولتشاهی، بابک حمیدیان، صابر ابر، الناز شاکردوست، مصطفی زمانیان، علی نصیریان، سجاد بابایی و به پردیس پور عرب اشاره کرد.

ساکت ماندن بازیگران معروف ایرانی

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *