پشت پرده علت کناره گیری خودنگاه از مردان آهنین

پس از اینکه تصویر جنجالی فرامرز خودنگاه داور مردان آهنین، بازتاب عجیبی کسب کرد، پشت پرده علت کناره گیری خودنگاه از مردان آهنین نیز منتشر شد.

فرامرز خودنگاه، از محبوب‌ترین چهره‌هی ورزشی در چند سال اخیر در کشور ایران می‌باشد که چند سال با داوری در برنامه مردان آهنین به محبوبیت رسید و پس از آن کناره گیری کرد و حالا در مصاحبه‌ای، دلیل کناره گیری خود را اعلام کرد.

پشت پرده علت کناره گیری خودنگاه از مردان آهنین

دلیل کناره گیری خودنگاه از برنامه مردان آهنین

در ادامه می‌توانید علت کناره گیری خودنگاه از مردان آهنین را ببینید:

او در جواب سوال مجری که آیا دلت برای آن مسابقه تنگ نشده، گفت:

دیگر الان زمانی است که جوان‌ترها باید جلو بیایند. ما میدان را دادیم دست جوان‌ترها تا آنها جلو بیایند. مگر می‌شود آدم دلش تنگ نشود؟ امیدوارم که همگی موفق باشند.

تصویر جنجالی فرامرز خودنگاه داور مردان آهنین

مردان آهنین، یکی از برنامه‌های محبوب‌ تلویزیونی در سال‌های اخیر بود که در زمان تعطیلات نوروز از شبکه سه پخش می‌شد و داور این مجموعه، فرامرز خودنگاه دوست داشتنی بود. تصویر تغییر چهره داور مسابقه مردان آهنین که به تازگی در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد و حواشی زیادی را با خودش به همراه داشت، چهره‌ی او را پس از پیر شدن نشان می‌دهد.

فرامرز خودنگاه که داور مسابقه مردان آهنین به‌شمار می‌رفت و همواره در همه سال‌ها در آن مسابقه حضور داشت، حضور داشت، یکی از چهره‌های دوست‌داشتنی تلویزیون به‌شمار می‌رفت.

در ادامه می‌توانید عکس تغییر چهره فرامرز خودنگاه را ببینید:

تصویر جنجالی فرامرز خودنگاه داور مردان آهنین
عکس تغییر چهره فرامرز خودنگاه

تصویر تغییر چهره داور مسابقه مردان آهنین

فرامرز خودنگاه متولد ۱۳۴۵، وزنه‌بردار و بدنساز ایرانی است. او ورزش را با وزنه‌برداری شروع کرد اما به دلیل بیماری و پس از آن به بدنسازی و پاورلیفتینگ روی آورد. او به مدت دو سال سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ و یک سال و نیم سرمربی تیم ملی پاورلیفتینگ جانبازان بود.

او همچنین داور مسابقات مردان آهنین، وزنه‌برداری و پاورلیفتینگ است. بعضی از ورزشکاران مانند محراب فاطمی و مجتبی ملکی، او را فاقد سابقه و افتخار ورزشی و همچنین فاقد کارت داوری بین‌المللی دانسته‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزاما بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.

دیدگاه شما در خصوص پشت پرده علت کناره گیری خودنگاه از مردان آهنین چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با فیگار در میان بگذارید.


One thought on “پشت پرده علت کناره گیری خودنگاه از مردان آهنین

  1. مردان آهنین بدون آقای خودنگاه جذابیتی ندارد فقط با او مردان آهنین می شود مردان آهنین اگه خودنگاه نباشه مردم کمتر می‌بیند این برنامه را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *