تصویر گریم سنگین گوهر خیراندیش همه را شوکه کرد !

به تازگی، تصویر گریم سنگین گوهر خیراندیش در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی را با خودش به همراه داشته و همه را شوکه کرد.

در فضای مجازی، به تازگی عکس گریم گوهر خیراندیش منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشت و به عنوان خبر تصویر گریم شده گوهر خیراندیش فضای مجازی را تسخیر کرد.

بیشتر بخوانید:

شایعه ازدواج جنجالی گوهر خیراندیش حقیقت دارد؟!

تصویر گریم سنگین گوهر خیراندیش همه را شوکه کرد !

گوهر خیراندیش، از بازیگران قدیمی‌کار سینمای ایران است که بهتازگی عکسی از خودش در گریمی سنگین در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که مربوط به یکی از فیلم‌های قدیمی‌اش می‌باشد.

گوهر خیراندیش بازیگر سینما و تلویزیون یک شهریور ۱۳۳۳ در شیراز متولد شد. همسر گوهر خیراندیش جمشید اسماعیل خانی است که در سال ۸۱ درگذشت.

در ادامه می‌توانید عکس گریم گوهر خیراندیش را ببینید:

تصویر گریم سنگین گوهر خیراندیش
عکس گریم گوهر خیراندیش

تصویر گریم شده گوهر خیراندیش

گوهر خیراندیش متولد ۱ شهریور ۱۳۳۳، بازیگر و مدرس بازیگری سینما، تئاتر، تلویزیون و گوینده رادیو است. او دارای مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنرهای زیبا است، و در سال ۲۰۲۱ با فیلم فصل قاصدک به نویسندگی و کارگردانی مریم پیربند در جشنواره‌ی کَن حضور پیدا کرد.

او یکی از استادان ثابت کانون سینماگران جوان است و همچنین سابقه برگزاری کارگاه آموزشی در چند دانشگاه معتبر آمریکا را دارد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *