نمرات بازی Resident Evil Remake 4 منتشر شد !

بازی Resident Evil Remake 4 که از موردانتظارترین بازی‌های امسال بود، بلاخره نمرات بازی Resident Evil Remake 4 منتشر شد که نوید یک بازسازی خوب را می‌دهد.

Resident Evil 4 یک بازی ترسناک بقا است که توسط Capcom ساخته و منتشر شده است. این نسخه بازسازی شده از بازی Resident Evil 4 در سال 2005 است 24 مارچ منتشر می‌شود و امروز، نمرات Resident Evil Remake 4 منتشر شد و نمرات ریمیک بازی رزیدنت ایول نوید یک بازسازی عالی را می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نسخه دمو بازی Resident Evil Remake 4

نمرات بازی Resident Evil Remake 4

لیان، شخصیت اصلی این بازی، که باید اشلی گراهام ربوده شده، دختر رئیس جمهور ایالات متحده را از فرقه مرموز Los Illuminados نجات دهد، با سه نفر از اعضای پلیس، به روستایی در اسپانیا می‌رود و ماجراجویی‌هایی را تجربه می‌کند.

Resident Evil 4 نسخه بازسازی شده بازی با همین نام در سال 2005 است. این بازی دارای گیم‌پلی تیراندازی سوم شخص مشابه بازی اصلی است، در حالی که از بازسازی‌های Resident Evil 2 (2019) و Resident Evil 3 (2020) گرفته شده است. در ادامه می‌توانید نمرات وبسایت‌های مختلفی که به این بازی امتیاز دادند را ببینید:

  • IGN 10/10
  • VGC 10/10
  • Gamespot 10/10
  • GamesRadar 9/10
  • GAMINGbible 8/10
  • Siliconera 7/10

در ادامه می‌توانید تصویری از بازی Resident Evil Remake 4 را ببینید:

نمرات بازی Resident Evil Remake 4
نمرات ریمیک بازی رزیدنت ایول

نمرات Resident Evil Remake 4

اولین تیزر تریلر به عنوان بخشی از وضعیت بازی ژوئن پلی‌استیشن در تاریخ 3 ژوئن 2022 منتشر شد. تریلر دوم و گیم پلی اضافی در یک نمایشگاه در اکتبر 2022 نشان داده شد. پیش خریدها شامل کیف لئون و مهمات اسلحه دستی لئون به عنوان طلسم است.

تریلر سوم به عنوان بخشی از وضعیت بازی پلی استیشن در 23 فوریه 2023 عرضه شد. پس از اینکه جلوه های باران در فیلم پیش نمایش مورد انتقاد قرار گرفت، یوشیاکی گفت که کپکام در روز انتشار بازی یک پچ را منتشر خواهد کرد تا آن را تغییر دهد.

یک نسخه نمایشی قابل پخش در جریان پخش زنده Capcom Spotlight در 9 مار] 2023 اعلام شد و بلافاصله پس از آن برای پلی‌استیشن 4، پلی‌استیشن 5، ویندوز، و Xbox Series X/S منتشر شد.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *