لنس ردیک بازیگر سری فیلم‌های جان ویک درگذشت [+جزئیات]

متاسفانه به تازگی لنس ردیک بازیگر سری فیلم‌های جان ویک درگذشت . در ادامه به مرگ لنس ردیک بازیگر فیلم‌ های جان ویک خواهیم پردخت.

لنس ردیک که با نقش‌های «سدریک دنیلز» در سریال The Wire، «فیلیپ برویلز» در سریال Fringe و «آلبرت وسکر» در سریال Resident Evil شناخته می‌شود، در سن 60 سالگی درگذشت. دلیل مرگ لنس ردیک هنوز مشخص نشده است.

لنس ردیک بازیگر سری فیلم‌های جان ویک درگذشت

دلیل مرگ لنس ردیک

جسد لنس، صبح جمعه حوالی ساعت ۹:۳۰ (به وقت آمریکا) در خانه‌اش کشف شده است.در حالی که هنوز علت مرگ او مشخص نشده، منابع مجری قانون اطلاع داده‌اند که همه‌چیز طبیعی به‌نظر می‌رسد، به این معنی که بازیگر نقش آلبرت وسکر خودکشی نکرده است. هنوز اطلاعاتی بیشتری در رابطه با این حادثه منتشر نشده است.

لنس ردیک بازیگر سری فیلم‌های جان ویک درگذشت
لنس ردیک

مرگ لنس ردیک بازیگر فیلم‌ های جان ویک

لنس در حال انجام یک تور مطبوعاتی برای قسمت چهارم فرنچایز «جان ویک» بود (او در این فیلم نقش شارون، نگهبان هتل کانتیننتال در نیویورک را ایفا می‌کند) و قرار بود هفته آینده در برنامه «کلی کلارکسون» به عنوان مهمان حضور داشته باشد.

پیش از جان ویک، او بیشتر به دلیل بازی در نقش افسر اداره پلیس بالتیمور، سدریک دنیلز در سریال موفق The Wire از HBO شهرت داشت و در تمام پنج فصل آن حضور دارد. او همچنین در سریال‌های دیگری از جمله Lost، Fringe، Oz و ‌Bosch نیز حضور داشته است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *