جزئیات فیلم زندگینامه ناصر ملک مطیعی !

به تازگی اعلام شد که مستندی درباره‌ی بازیگر پیش از انقلاب ایرانی، ناصر ملک مطیعی ساخته خواهد شد که جزئیات فیلم زندگینامه ناصر ملک مطیعی به انتشار رسید.

روز گذشته جزئیات مستند ناصر ملک مطیعی رسانه‌ای شد و سازندگان این مستند، بلاخره اطلاعاتی درباره فیلم ملک مطیعی را رسانه‌ای کردند که بازخوردهای متنوعی را به دست آورد.

بیشتر بخوانید:

دلیل ازدواج نکردن ناصر ملک مطیعی بعد از مرگ زنش

جزئیات فیلم زندگینامه ناصر ملک مطیعی

این فیلم، که پنج سال پیش استارتش خورد، تدوین فیلم مستند آقای ملک مطیعی که درباره‌ی زندگینامه‌ی اوست، در ابتدا به یکی از تدوینگران انگلستانی سپرده شده بود که در نهایت به علت عدم تفاهم با کارگردان، در نهایت تدوین پروژه را تهیه کننده وکارگردان اثر، به نادر طریقت سپرده شد و پس از پنج ماه تدوین و سپس ساخت موسیقی آن توسط مجتبی تیموری، به پایان رسید و حالا آماده‌ی پخش می‌باشد.

این مستند درباره‌ی زندگینامه‌ی ستاره سابق و کهنه‌کار سینمای پیش از انقلاب ایران، زنده یاد ناصر ملک مطیعی است و از گفت و گوی کارگردان با او و هنرمندانی را نشان می‌دهد که با وی همکاری کرده بودند.

هنرمندانی همچون مسعود کیمیایی، سعید مطلبی، پوری بنایی، فرانک قهاری، داریوش اسد زاده، جلال پیشوائیان، نصرت الله وحدت، در این مستند حضور دارند.

در ادامه می‌توانید تصویر ناصر ملک مطیعی را ببینید:

جزئیات فیلم زندگینامه ناصر ملک مطیعی
جزئیات مستند ناصر ملک مطیعی

درباره فیلم ملک مطیعی

ناصر ملک مطیعی متولد ۸ فروردین ۱۳۰۹ و مرگ ۴ خرداد ۱۳۹۷، بازیگر و کارگردان ایرانی پیش از انقلاب ۱۳۵۷ بود. پس از انقلاب ادامه‌ی کار هنری‌اش، همچون همتایانش محمدعلی فردین و بهروز وثوقی، ممکن نشد و تنها در دو فیلم بازی کرد. ملک‌مطیعی پس از انقلاب و تا زمان مرگش در مشاغلی همچون شیرینی‌فروشی و مشاور املاک فعالیت داشت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *