استوری جدید پردیس احمدیه اشک همه را درآورد [+تصویر]

استوری جدید پردیس احمدیه. پردیس احمدیه با قرار دادن تصاویری از قسمت جدید پوست شیر در استوری اینستاگرام خود اشک همه مخاطبانش را درآورد.

با توجه به پخش شدن قسمت جدید سریال پوست شیر پردیس احمدیه استوری هایی را در انستاگرام خود قرار داد که باعث نارحتی دنبال کننده هایش شد. در ادامه استوری های غم انگیز پردیس احمدیه را میبینیم.

بیوگرافی بازیگران سریال پوست شیر + [خلاصه داستان و زمان پخش]

ساحل پوست شیر بازیگر مشهور سریال معمایی کیست؟ + [بیوگرافی]

استوری غمناک بازیگر نقش ساحل

استوری غمناک خانم بازیگر اشک تمام بینندگان سریال پوست شیر را در آورد. قسمت جدید از سریال پوست شیر در فیلم نت پخش شد که پردیس احمدی با گذاشتن چند استوری اشک همه را در آورد.

بعد از پخش شدن قسمت دوم سریال پوست شیر کامنت‌ها و نظرات زیادی را از سوی مردم و مخاطبان درباره سریال پوست شیر در شبکه های مجازی شاهد بودیم.

استوری جدید پردیس احمدیه
استوری غمناک بازیگر نقش ساحل

بسیاری از تماشاگران که با مرگ ساحل حیرت‌زده بودند، بحث داغی را در دنیای مجازی و واقعی شکل گرفته بود و سکانس جنجالی تیر خوردن ساحل را چیزی شبیه به یک رویا می‌دانستند.

استوری جدید پردیس احمدیه
تصاویر دردناک در اینستاگرام پردیس احمدیه

اما در قسمت سوم سریال پوست شیر مشخص شد که صحنه تیرخوردن پردیس احمدیه بازیگر نقش ساحل ساختگی و رویا نبوده و حقیقت داشته است.

خلاصه داستان از قسمت جدید پوست شیر

در این قسمت پانته آبهرام بازیگر در نقش لیلا مادر ساحل نقش آفرینی قابل قبولی را از خود ارائه می دهد تا جایی که بسیاری از مخاطبان به همدردی با او می پردازند.

استوری جدید پردیس احمدیه

شک و ابهام از رضا پروانه دور می شود و رفیق صمیمی نعیم بعد از شنیدن خبر فوت ساحل در بستر بیماری به هم می ریزد. صدرا نیز در قسمت سوم فصل پایانی عاشقانه های زیادی را با ساحل از بازی با آهنگ تا رقص در زیر باران و…به تصویر می کشد.

شهاب حسینی در نقش سرگرد مشکات همچنان به دنبال یافتن قاتل ساحل است و با بررسی ع ص روی انگشتر به عباس صوفیانی می‌رسد و پرونده ۱۵ سال پیش نعیم دوباره باز می‌شود.

نکته عجیب و غریب این قسمت از پوست شیر شک مخاطبان به نعیم است، نعیمی که بر اساس گفته شهاب حسینی انگشتر نزد او بوده است!

بیشتر بخوانید


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *