ویدئو: صحبت های جواد خیابانی درباره سوتی هایش

در ویژه برنامه‌ی نوروزی که به تازگی از شبکه ورزش پخش شد، صحبت های جواد خیابانی درباره سوتی هایش ، بازخوردهای جالبی را به همراه داشت.

پس از اینکه در ویژه برنامه‌ی نوروز شبکه‌ی ورزش، جواد خیابانی دعوت شد، دیدم که او با شروع بر توضیح دادن خیابانی برای سوتی هایش این مصاحبه را آغاز کرد. ویدئوی حرف های جواد خیابانی برای سوتی دادنش که به تازگی منتشر شد، توانست بازخوردهای مختلفی را در فضای رسانه بگیرد.

بیشتر بخوانید:

فیلم با خاک یکسان شدن جواد خیابانی توسط تاج

صحبت های جواد خیابانی درباره سوتی هایش

جواد خیابانی، درباره اشتباهات گزارشگری توضیحاتی داد و در همین زمینه خاطره‌ای جالب از جان ماتسن، گزارشگر مشهوری که به تازگی درگذشته است، تعریف کرد. او گفت:

شما اگر در اینترنت سرچ کنید اشتباهات جان ماتسن که بزرگترین گزارشگر تاریخ فوتبال است، یک لیست زیادی می‌آورد که یکی از آن‌ها، با اینکه می‌دونم تلویزیون‌ها سیاه سفید است، اما تیمی که زرد پوشیده، تاتنهام می‌باشد.

او در ادامه، خطاب به گزارشگران جوان در برنامه ادامه داد:

از خودتان راضی باشید، اما از خود راضی نباشید و به حرف مردم هم توجه نکنید.

در ادامه می‌توانید ویدئوی حرف های جواد خیابانی برای سوتی دادنش را ببینید:

توضیح دادن خیابانی برای سوتی هایش

جواد خیابانی متولد ۲۷ آبان ۱۳۴۵ در کرج، گزارشگر فوتبال، تهیه‌کننده و مجری برنامه‌های ورزشی تلویزیون ایران است. جواد خیابانی از سال ۱۳۷۳ تا به حال در بیش از ۴۰ برنامه تلویزیونی مختلف، به عنوان تهیه‌کننده شرکت داشته است.

جواد خیابانی پنجمین فرزند از میان خانواده‌ای با هشت فرزند است. پدر او انباردار اداره اصلاح بذر کرج بود. او تا ۶ سالگی مقیم کرج بود تا اینکه در سال ۱۳۵۱ به تهران آمد و شاگرد اول کل دبستان‌های منطقه ۱۰ آموزش و پرورش تهران شد. او در آزمون کنکور استعدادهای درخشان شرکت کرد و قبول شد اما به خاطر محدودیت‌های مالی نتوانست ثبت نام کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *