عکس جدید همسر و بچه زاکربرگ + [تصاویری از فرزند جدید او]

عکس جدید همسر و بچه زاکربرگ برنامه‌نویس و یکی از موسسان شبکه اجتماعی فیس‌بوک را در ادامه این نوشتار تماشا کنید. همسر او نیز در تصاویر مشاهده می‌شود.

عکس جدید همسر و بچه زاکربرگ

عکس همسر زاکربرگر بهمراه فرزندش در سال 2023 به تازگی منتشر شده است. خبر به دنیا آمدن فرزند زاکربرگ در فضای مجازی منتشر شد و توجه ها را جلب کرد. تصویر تازه از بچه زاکربرگ در آغوش همسرش را در ادامه تماشا کنید.

در دسامبر ۲۰۱۵ زاکربرگ همراه با همسرش خبر از قصدشان در مورد بخشیدن چیزی بالغ بر ۹۹ درصد از ثروتشان به امور خیریه نمودند. در مطلبی که زاکربرگ در صفحه شخصی خودش در فیسبوک منتشر کرده بود از بخشیدن این مبلغ به تدریج و در طول دوره حیات خودش و همسرش خبر می‌داد.

بیشتر از 7میلیون نفر در شبکه اجتماعی فیسبوک صفحه او را دنبال می‌کنند. زاکربرگ یک یهودی‌زاده‌ است، ولی زمانی اذعان کرد که خداناباور است. اما وی در پست فیسبوکی خود به مناسبت کریسمس ۲۰۱۷ نوشت:

کریسمس مبارک! عید اخلاص مبارک! از طرف من، پریسیلا و مکس. من یک یهودی به دنیا آمدم و زمانی که بزرگتر شدم به شک افتادم. اما اکنون بر این باورم که مذهب خیلی اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید:

عکس جدید از فرزند زاکربرگ برنامه‌نویس موسس شبکه فیس‌بوک

عکس تازه در سال 2023 از فرزند زاکربرگ

مارک الیوت زاکربرگ (انگلیسی: Mark Elliot Zuckerberg؛ زادهٔ ۱۴ مه ۱۹۸۴) برنامه‌نویس رایانه و یکی از مؤسسان وبگاه شبکه اجتماعی آنلاین فیس‌بوک در ایالات متحده آمریکا است. مجلهٔ تایم زاکربرگ را به عنوان شخصیت سال ۲۰۱۰ انتخاب کرده‌است.

تصویر تازه از بچه زاکربرگ در آغوش همسرش :

عکس تازه در سال 2023 از فرزند زاکربرگ
عکس تازه در سال 2023 از فرزند زاکربرگ

او به عنوان یک دانشجوی دانشگاه هاروارد با کمک دانشجویان علوم کامپیوتر به خصوص پشتوانهٔ «اندرو مک‌کالم»، «داستین موسکوویتز» و «کریس هاگز» اقدام به تأسیس این وبگاه کرد. او هم اکنون به عنوان مدیر اجرایی در فیس‌بوک فعالیت می‌کند.

در سال ۲۰۰۸، مجله فوربس او را جوانترین میلیاردر، که ثروتش را شخصاً کسب کرده معرفی کرد و ثروت او را ۱٬۵ میلیارد دلار تخمین زده‌است. هم‌اکنون وبگاه فوربس، دارایی‌های او را ۷۸٬۳ میلیارد دلار اعلام کرده‌است و از این لحاظ پنجمین شخص ثروتمند در جهان است.

عکس همسر زاکربرگر بهمراه فرزندش در سال 2023
عکس همسر زاکربرگر بهمراه فرزندش در سال 2023

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *