کپی برداری فیلم برادران لیلا از یک فیلم قدیمی [+جزئیات]

ویدئو کپی برداری فیلم برادران لیلا از یک فیلم قدیمی به تازگی در فضای مجازی منتشر شده و حواشی بسیار زیادی را به همراه داشته است.

تشابه فیلم برادران لیلا و یک فیلم قدیمی به تازگی به انتشار رسیده و توجه بسیاری از کاربران فضای مجازی را به خود جلب کرده است.

بیشتر بخوانید:

سیلی زدن ترانه علیدوستی به صورت پدرش در فیلم برادران لیلا

کپی برداری فیلم برادران لیلا

فیلم منتشر شده  در اینستاگرام که خبر از کپی شدن برادران لیلا از یک فیلم قدیمی را می‌دهد، بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. در این ویدیو که در شبکه های اجتماعی فراگیر شده، سکانس هایی از فیلم سینمایی برادران لیلا با یک فیلم قدیمی مقایسه شده است. شباهت فیلم برادران لیلا به یک فیلم قدیمی به راحتی در این ویدئو مشهود است.

تشابه فیلم برادران لیلا

برادران لیلا فیلمی ایرانی در ژانر درام به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی است که در ۲۰۲۲ به نمایش درآمد. سعید پورصمیمی، نوید محمدزاده، ترانه علیدوستی، پیمان معادی، فرهاد اصلانی، محمد علی محمدی، نیره فراهانی و مهدی حسینی نیا از بازیگران فیلم هستند.

داستان: لیلا (ترانه علیدوستی) زنی چهل ساله و مجرد است که در خانواده‌ای درگیر با بحران اقتصادی زندگی می‌کند. او در دفتر اداری یک پاساژ کار می‌کند و تنها درآمد ثابت خانواده را دارد اما نه پدر و نه چهار برادرش به حرف او گوش نمی‌دهند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


2 thoughts on “کپی برداری فیلم برادران لیلا از یک فیلم قدیمی [+جزئیات]

    1. اسم فیلمی که برادران لیلا رو با اون مقایسه کردن توی این کلیپ ((مراسم)) هست به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی خوده همین سعید روستایی
      بنابراین هیچ کپی و دزدی سینمایی نشده چون فیلم اثر همین کارگردان بوده
      اصطلاح ادبی اینکار تضمین هست که یعنی آوردن دیالوگی در ضمن فیلم دیگه، در واقع این تضمین یعنی در ضمن آوردن و معنی گارانتی نمیده اینجا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *