استایل جدید نفیسه روشن در خارج از کشور [+عکس]

به تازگی تصویری جنجال‌برانگیز از استایل جدید نفیسه روشن در خارج از کشور در فضای مجازی منتشر شده که حواشی زیادی داشته است.

به تازگی، عکس خارج از کشور نفیسه روشن بازیگر سابق سینما و تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده که استایل بی حجاب نفیسه روشن را نشان می‌دهد و با عنوان تیپ نفیسه روشن در خارج حواشی زیادی را در فضای رسانه همراه داشته است.

بیشتر بخوانید:

نفیسه روشن مادر شد

استایل جدید نفیسه روشن در خارج از کشور

نفیسه روشن، یکی از بازیگران تلویزیون و سینمای ایرانی می‌باشد که در تصاویری که به تازگی در اینستاگرام خود منتشر نموده، حواشی و بازخوردهای جالبی را همراه داشته است.

این تصویرِ جالب که از نفیسه روشن منتشر شده است، عکسی قدیمی می‌باشد که او چند سال پیش از کشور مشکو و خودش به انتشار رساند.

در ادامه می‌توانید عکس خارج از کشور نفیسه روشن را ببینید:

استایل جدید نفیسه روشن در خارج از کشور
تیپ نفیسه روشن در خارج

استایل بی حجاب نفیسه روشن

نفیسه روشن متولد ۱۳ اردیبهشت ۱۳۶۱ بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. فعالیت حرفه‌ای او با بازی در مجموعه‌ی روزهای به‌یادماندنی شروع شد که در سال ۱۳۸۲ به نمایش درآمد اما با بازی در مجموعه‌ی تلویزیونی اغما به کارگردانی سیروس مقدم به شهرت رسید که در سال ۱۳۸۶ از شبکه اول سیما پخش شد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *