ویدیو: خواندن روحانی در برنامه زنده [+جزئیات]

به تازگی ویدئویی از خواندن روحانی در برنامه زنده در صدا و سیما منتشر شده که حواشی و بازخوردهای متفاوت و زیادی را با خودش به همراه داشته است.

به تازگی، ویدیوی آواز خواندن یک روحانی در یک برنامه از صدا و سیما به صورت زنده پخش شد که با عنوان آواز خواندن آخوند در برنامه زنده در فضای مجازی بازخوردهای متنوعی را کسب کرد و فیلم آواز روحانی در صدا سیما بود که فضای رسانه را به خودش جلب کرد.

بیشتر بخوانید:

روز و ساعت پخش برنامه زندگی پس از زندگی در رمضان ۱۴۰۲

زمان پخش برنامه رمضانی محفل در نوروز 1402 از شبکه سه

خواندن روحانی در برنامه زنده

ویدئویی از آوازخوانی یک روحانی در صداوسیما بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است. این ویدئویی که از آوازخوانی غلامرضا قاسمیان (استاد حوزه و دانشگاه) در برنامه زنده بین کاربران فضای مجازی پربازدید شده است، مربوط به یک برنامه برای شبکه‌ی سه سیما بود.

در ادامه می‌توانید ویدیوی آواز خواندن یک روحانی را ببینید:

فیلم آواز روحانی در صدا سیما

آقای غلامرضا قاسمیان، در خانواده‌ای مذهبی بزرگ شده‌اند. ایشون برادر شهیدی هم با همین نام دارند. حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا قاسمیان، متولد 6 فروردین 1352 است. ایشون، به تازگی میزبان و داور برنامه محفل در شبکه‌ی سه سیما نیز شده‌اند.

او در دوران مدرسه و نوجوانی صدای بسیار دلنشین و شیوایی داشته که همین باعث شده بود تا قرائت قرآن را از دوران نوجوانی شروع کند و از همان دوران شروع به یادگیری نهج البلاغه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *