ببینید : تصویری جنجالی از ویشکا آسایش

به تازگی تصویری جنجالی از ویشکا آسایش در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی زیادی را برای این بازیگر مشهور داشته است.

اخیرا جنجالی ترین تصویر از ویشکا آسایش در رسانه های فضای مجازی پخش شده که سر صدای زیادی را در فضای مجازی پخش شده است. گویا عکسی جالب از ویشکا آسایش در اینستاگرام منتشر شده که بحث جدید کاربران فضای مجازی شده است.

تصویری جنجالی از ویشکا آسایش

چند ماه قبل ویشکا آسایش در ماراتن ویژه سالامون کاپادوکیا در ترکیه توانست مدال کسب کند. ویشکا آسایش اعلام کرد توانسته مسیر 38 کیلومتری این مسابقه را طی کرده و به خط پایان برسد. ماراتن ویژه سالامون کاپادوکیا در ترکیه، در شهرستان «اوگوپ» نوشهیر هرساله برگزار می شود. در آخرین دوره مسابقات هزار و 684 دونده از 63 کشور جهان در چهارمین دوره ماراتن ویژه سالامون کاپادوکیا شرکت کردند.

در ادامه می‌توانید عکسی جالب از ویشکا آسایش را ببینید:

تصویری جنجالی از ویشکا آسایش
تصویر حاشیه ساز ویشکا آسایش

تصویر حاشیه ساز ویشکا آسایش

ویشکا آسایش در 16 آبان 1351 در تهران، ایران متولد شد. یک خواهر بزرگتر از خودش دارد. قد او 176 سانتمیتر است. بعد از اتمام سال سوم راهنمایی به همراه او به کشور آلمان پیش عمویش می روند تا با گرفتن ویزای لندن پیش خاله هایش مهاجرت کنند اما یکسال بعد به دلیل ندادن ویزا مجبور به بازگشت به ایران شدند. بعد از بازی در سریال امام علی به انگلیس رفت و مدرک طراحی صحنه و لباس از این کشور انگلستان را گرفت.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *