ویدیو: شوخی سریال نون خ با بهنام بانی

سریال نون خ ، یکی از سریال‌های محبوب نوروزی می‌باشد که در این قسمت منتشر شده، ویدئویی از شوخی سریال نون خ با بهنام بانی به انتشار رسیده است.

اخیراً، در قسمت جدید سریال نون خ، ویدئویی مبنی بر طعنه نون خ به بهنام بانی ، تحت عنوان توهین بازیگر ن خ به بهنام بانی منتشر شده که حواشی زیادی را به همراه داشته است. مسخره کردن بهنام بانی در نون خ در فضای مجازی، بازخوردهای متنوعی را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

ساعت پخش و تکرار سریال نون خ ۴ در نوروز 1402

شوخی سریال نون خ با بهنام بانی

در قسمت جدیدی که از سریال نون خ، با اشاره به گم شده سلمان، و اشتباه گرفته شدن او با بهنام بانی، خواننده معروف نیز شوخی شد که حواشی و بازخوردهای متنوعی را دریافت کرد.

در ادامه می‌توانید مسخره کردن بهنام بانی در نون خ را ببینید:

توهین بازیگر ن خ به بهنام بانی

نون خ نام مجموعه‌ی تلویزیونی ایرانی است که تاکنون ۴ فصل از این سریال ساخته شده است. نون خ به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی است که در نوروز ۱۳۹۸ از شبکه یک پخش شد.

این سریال در سه فصل در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ با داستان های متفاوت از شبکه یک سیما و شبکه تماشا پخش شده است و فصل چهارم آن هم اکنون در نوروز ۱۴۰۲ در حال پخش است ، همچنین این سریال سه سال از پربیننده ترین سریال های نوروزی صدا و سیما بوده است.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


One thought on “ویدیو: شوخی سریال نون خ با بهنام بانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *