تصویر جدید بهاره افشاری همراه حیوان خانگی اش !

به تازگی، تصویر جدید بهاره افشاری همراه حیوان خانگی اش در فضای اجتماعی منتشر شده که بازخوردهای متنوعی را به  همراه داشته است.

در تصویر حیوان خانگی بهاره افشاری که به تازگی در فضای اجتماعی، تحت عنوان عکس بهاره افشاری و سگش منتشر شده است، رسانه‌ها بازخوردهای متنوعی را از تصویر سگ بهاره افشاری دریافت کردند.

بیشتر بخوانید:

پشت پرده شایعه خالکوبی بهاره افشاری روی صورتش

بهاره افشاری حسن جوهرچی

تصویر جدید بهاره افشاری همراه حیوان خانگی اش

بهاره افشاری از بازیگران با سابقه تلویزیون و سینمای ایران، به تازگی با انتشار تصویری از گریم صورت خود که خالکوبی شده بود، توانست توجه رسانه‌ها را به خودش جلب کند و روز گذشته با انتشار عکس سگش، این کار را دوباره انجام داد.

بهاره افشاری، بازیگر ۳۹ ساله تصویری متفاوت از خود در کنار حیوان خانگی‌اش منتشر کرد. این بازیگر در سریال او یک فرشته بود در سال ۸۴ با نقش شیطان، به اوج شهرت رسید.

در ادامه می‌توانید تصویر حیوان خانگی بهاره افشاری را ببینید:

تصویر جدید بهاره افشاری همراه حیوان خانگی اش
تصویر سگ بهاره افشاری

عکس بهاره افشاری و سگش

بهاره افشاری متولد ۱۴ تیر ۱۳۶۳ بازیگر ایرانی است. او با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ وارد عرصه سینما شد. افشاری با بازی در سریال او یک فرشته بود ۱۳۸۴ به شهرت رسید و سپس ایفای نقش در سریال فاصله‌ها ۱۳۸۹ موجب شهرت بیشترش شد. او علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *