ویدیو: طعنه جنجالی رضا صادقی به آهنگ های رضا یزدانی

به تازگی، ویدئویی از طعنه جنجالی رضا صادقی به آهنگ های رضا یزدانی منتشر شده که حواشی و بازخوردهای عجیبی را به همراه داشت.

اخیراً ویدئویی مبنی بر طعنه رضا صادقی به رضا یزدانی در فضای مجازی منتشر شده که در آن، تیکه های رضا صادقی به شعر های رضا یزدانی ، باعث جر و بحث رضا یزدانی و رضا صادقی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

به نمایش در آمدن چهره علی انصاریان در کنسرت رضا صادقی

طعنه جنجالی رضا صادقی به آهنگ های رضا یزدانی

در این ویدئو که اخیراً منتشر شده، رضا یزدانی از شعر خواننده‌ای که در مسابقه شرکت کرده تعریف می‌کند و شعر خود را می‌خواند که پس از آن، رضا صادقی به او تیکه می‌اندازد و می‌گوید:

رضا جان بخش بزرگ کارش رو در حال حاضر برای سینما انجام می‌ده و موسیقی‌اش رو کمتر کسی گوش می‌ده، برای همین کسی باها شعراش کاری نداره.

در ادامه می‌توانید ویدئوی طعنه رضا صادقی به رضا یزدانی را ببینید:

تیکه های رضا صادقی به شعر های رضا یزدانی

آوای جادویی یک رویداد و یک تریبون رسمی برای به تصویر کشیدن رقابتی سالم و معرفی استعدادهای خوانندگی کشور است. در آوای جادویی استعداد‌های خوانندگی در سراسر کشور، که به هر دلیل امکان حضور در یک اتفاق موسیقیایی بزرگ و یکپارچه را نداشته‌اند از طریق فراخوان وارد مرحله راستی آزمایی شده و پس از اخذ رای مثبت مربی خود وارد مسابقه اصلی با سطح حرفه‌ای می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *