ببینید : تصویری جنجالی از بارداری دریا مرادی

به تازگی تصویری جنجالی از بارداری دریا مرادی در رسانه های مجازی فارسی پخش شده که حواشی بسیاری را برای این بازیگر مشهور داشته است.

امروز تصویری از دریا مرادی در روز های بارداریش در رسانه‌های مجازی فارسی پخش شد که حواشی بسیاری را برخوردار بوده است. گویا خبر حاملگی دریا مرادی در شبکه‌های اجتماعی نیز وایرال شده و تصویر او جزء پربازدیدترین‌ها قرار گرفته است. در ادامه قرار است عکسی از دریا مرادی در دوران بارداری را برای شما قرار دهیم.

بیشتر بخوانید:

مشکل سربازی بابک مرادی حل شد ؛ مرادی کارت پایان خدمت خود را دریافت کرد +[عکس]

بهترین وکیل خانواده در تهران و سایر شهر‌ها + [مشاوره مستقیم]

تصویری جنجالی از بارداری دریا مرادی

دریا مرادی دشت متولد 17 آبان 1368 در تهران و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون می‌باشد، در یک خانواده چهار نفره به دنبا آمده و مادرش را از دست داده است و یک خواهر بزرگتر به نام شمیم دارد. مادرش خانم دکتر سیما لیموچی مربی اسبق تیم ملی تنیس رو میز و استاد دانشگاه الزهرا (س) بودند.

در ادامه می‌توانید تصویری از دریا مرادی در روز های بارداریش را ببینید:

تصویری جنجالی از بارداری دریا مرادی
عکسی از دریا مرادی در دوران بارداری

عکسی از دریا مرادی در دوران بارداری

دریا مرادی دشت ازدواج کرده و متاهل است. همسرش پویان گنجی پسر فاطمه گودرزی است. در حاشیه جشن حافظ سال 98 این موضوع را علنی کردند و فاطمه گودرزی هم عکسی از این زوج خوشبخت منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *